Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    993 dni
    Co oferujemy: umowa zlecenie; możliwość pracy zdalnej; elastyczny czas pracy; pakiet benefitów, profesjonalne szkolenie wdrożeniowe; świetną lokalizację- mamy fajne, nowoczesne biuro w budynku WEST przy Dw. Zachodnim; pracę w zespole z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły i chętnie...
  • Doradca Klienta - Infolinia obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    996 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym a także tematów związanych z płatnymi autostradami, wprowadzanie danych do systemów, przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.
  • Doradca ds. obsługi Klienta (branża medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    999 dni
    Co oferujemy: umowa zlecenie / UOP, płatne szkolenie wdrożeniowe, dogodną lokalizację w Warszawie, szereg profesjonalnych szkoleń, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, wyjścia integracyjne, wyjątkową atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1000 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (nic nie sprzedajemy :)) obsługa klienta w zakresie dróg płatnych w Polsce, wprowadzanie danych do systemów, przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.
  • Doradca ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1016 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; wykonywanie bądź odbieranie połączeń w języku polskim oraz angielskim; budowanie długotrwałych relacji z klientami; realizację miesięcznych planów handlowych; kompleksową obsługę klienta;...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1016 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami; realizację miesięcznych planów handlowych; kompleksową obsługę klienta; raportowanie działań przełożonym;
  • Doradca ds. obsługi Klienta (branża tytoniowa)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1020 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego w branży tytoniowej; wyjścia...
  • Kierownik zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1024 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem infolinii przychodzącej: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; rekrutacja kandydatów do zespołu; Realizowanie celów:...
  • Specjalista ds. Administracji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1025 dni
    Główne zadania: Obsługa połączeń telefonicznych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z pocztą, firmami kurierskimi, drukarnią i innymi firmami usługowymi; Przyjmowanie gości oraz interesantów firmy, obsługa spotkań firmowych; Składanie i monitorowanie...
  • Specjalista ds. obsługi Klientów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1027 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie; pakiet benefitów (karta multi sport, dofinansowanie do opieki medycznej, konkursy motywacyjne) spotkania integracyjne; szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, świetną lokalizację w Warszawie, komfortowe warunki i nowoczesne narzędzia...
  • Doradca Klienta - Infolinia obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1031 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym a także tematów związanych z płatnymi autostradami, wprowadzanie danych do systemów, przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.
  • Doradca Klienta - branża bankowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1046 dni
    możliwość pracy w trybie zdalnym Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia zatrudnienia, praca w oparciu o elastyczny grafik, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego, wyjścia...
  • Doradca Klienta - Infolinia obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1053 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym a także tematów związanych z płatnymi autostradami, wprowadzanie danych do systemów, przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.
  • Customer Advisor – z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   20,00 - 23,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1056 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; dbanie o dobre relacje z Klientem (infolinia / wsparcie Klientów) rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom; doradzać swoim Klientom.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1060 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa