Szukasz pracy stałej z możliwością rozwoju?
Poszukujemy osób do działu obsługi klienta w zakresie pomocy technicznej
korzystania z terminali płatniczych
Zapraszamy do Nas!
Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne i przede wszystkim pracować w zgranym zespole. Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy!
- Profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące
- Kompleksowe wsparcie w obsłudze technicznej terminali płatniczych
- Obsługa finansowa Klienta
- Rozwiązywanie bieżących spraw
- Przyjmowanie reklamacji
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
- Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
- Posiadasz dobrą znajomość Pakietu Office
- Szybko się uczysz i wdrażasz w nowe obowiązki
- Lubisz pracować z ludźmi
- Stawiasz na rozwój zawodowy
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę
- Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro na ulicy Stawki – w pobliżu galerii handlowej Arkadia i Dworca Gdańskiego
- Profesjonalne szkolenia
- Wdrożenie i naukę od podstaw
- Pracę w systemie zmianowym od pon-pt: 7:00-20:00 oraz soboty i niedziele handlowe 8:00-16:00
- Pakiet benefitów: Multisport oraz opieka zdrowotna Medicover
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.