Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Doradca Klienta – infolinia informacyjna

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1065 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami; dbanie o najwyższą jakość obsługi naszych klientów; realizację miesięcznych celów biznesowych; obsługę połączeń przychodzących (infolinia informacyjna)
  • Doradca ds. obsługi Klienta (branża tytoniowa)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1068 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego w branży tytoniowej; wyjścia...
  • Doradca ds. obsługi Klienta (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1068 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, wyjścia integracyjne, dogodną lokalizację w Warszawie,...
  • Specjalista / Kierownik ds. zakupów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1069 dni
    Na co dzień będziesz odpowiedzialny: Definiowanie, wdrażanie strategii i procesów zakupowych dla Grupy Kapitałowej Arteria SA, tworzenie i realizowanie spójnych planów zakupowych dla wszystkich pionów Grupy, optymalizowanie kosztów zakupu usług i towarów poprzez monitoring i analizę...
  • Doradca ds. obsługi Klienta (branża medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1071 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, wyjścia integracyjne, dogodną lokalizację w Warszawie,...
  • Doradca Klienta - telefoniczny przedstawiciel handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1082 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie/o pracę już od pierwszego dnia zatrudnienia, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego w branży motoryzacyjnej, leasing, wynajem samochodów,...
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1085 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, samodzielne prowadzenie...
  • Doradca Klienta - branża bankowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1089 dni
    możliwość pracy w trybie zdalnym Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia zatrudnienia, praca w oparciu o elastyczny grafik, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego, wyjścia...
  • Telefoniczny Doradca Sportowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1090 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia zatrudnienia, praca w weekendy (sobota, niedziela) oraz popołudniami (po 16:00), pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego, wyjścia...
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1096 dni
    (praca z wykorzystaniem języka estońskiego) Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia zatrudnienia, elastyczny grafik dostosowany do zajęć na uczelni, możliwość pracy na pół etatu (praca dodatkowa/ dorywcza), pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych...
  • Doradca Klienta – infolinia informacyjna

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1096 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami; dbanie o najwyższą jakość obsługi naszych klientów; realizację miesięcznych celów biznesowych; obsługę połączeń przychodzących (infolinia informacyjna)
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1099 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Doradca ds. obsługi Klienta (branża tytoniowa)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1103 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego w branży tytoniowej; wyjścia...
  • Informatyk

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1107 dni
    Główne zadania: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center. Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem. Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną. Instalacja stanowisk pracy.
  • Informatyk

    Contact Center Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1107 dni
    Główne zadania: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center. Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem. Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną. Instalacja stanowisk pracy.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa