Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- umowę zlecenie,
- pracę od pon. do pt.,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- świetną lokalizację w Warszawie,
- pakiet benefitów,
- atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy,
- zatrudnienie w stabilnej firmie,
- program poleceń pracowniczych.
- pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów bankowych,
- budować i dbać o dobre relacje z Klientem,
- rozwijać się dzięki szkoleniom,
- kompleksowo obsługiwać Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- prowadzić rozmowy telefoniczne i umawiać spotkania z Klientami.
- lubisz pracę z ludźmi,
- posiadasz umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych,
- jesteś nastawiony na realizację celów,
- posiadasz zdolności szybkiego uczenia się,
- chcesz zdobyć doświadczenie…
- …to czekamy na Ciebie.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Być może czekamy właśnie na Ciebie
Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.