Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Doradca ds. obsługi Klienta (branża tytoniowa)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1163 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia, płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego w branży tytoniowej; wyjścia...
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1165 dni
    Infolinia przychodząca, wychodząca, obsługa skrzynki mailowej SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną...
  • Doradca Sportowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1165 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia zatrudnienia, elastyczny grafik dostosowany do zajęć na uczelni, treningów i innych aktywności sportowych, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1165 dni
    Kompleksowa obsługa Klientów - infolinia przychodząca, wychodząca, obsługa skrzynki mailowej SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon, kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność, chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta, potrafisz wykorzystać swoją...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1165 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Doradca Klienta - telefoniczny przedstawiciel handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1175 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie/o pracę już od pierwszego dnia zatrudnienia, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego w branży motoryzacyjnej, leasing, wynajem samochodów,...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1177 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1177 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia wychodzące – bieżące wsparcie Klienta; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; utrzymywanie bieżących Klientów oraz dostosowywanie...
  • Contact Center Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1181 dni
    Infolinia przychodząca SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów; mile widziani...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1182 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Doradca Klienta - Infolinia obsługowa z językiem rosyjskim/niemieckim

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu   3 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1184 dni
    Praca od 13.07! Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym a także tematów związanych z płatnymi autostradami, wprowadzanie danych do systemów, przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.
  • Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1189 dni
    Czym będziesz się zajmować? Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center; Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów; Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych; Tworzeniem raportów jakościowych; Dbaniem o rozwój zawodowy...
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie, Warszawa - al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1189 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem - Połączenia przychodzące i wychodzące – obsługa Klientów indywidualnych w zakresie korzystania z bankomatów/wpłatomatów oraz innych produktów, obsługa systemowa; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem;...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1189 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1191 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia wychodzące – bieżące wsparcie Klienta; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; utrzymywanie bieżących Klientów oraz dostosowywanie...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa