Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Kierownik / Koordynator Projektu

    Gallup Arteria Management   Pułtusk    praca zdalna
    kierownik/koordynator  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1226 dni
    Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które są zorganizowane i samodzielne w działaniu. Zakres obowiązków: planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektem infolinii TPK dla lekarzy i pielęgniarek, odpowiedzialność za realizację celów pod względem...
  • Lekarz

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1227 dni
    Oferujemy: Elastyczny czas pracy – ustalamy grafiki według Państwa preferencji; Praca całkowicie ZDALNA; Atrakcyjne warunki płacowe; Pełne wsparcie techniczne; Zaplecze profesjonalistów zawsze gotowych do wsparcia i pomocy; Komfortowe warunki pracy : poniedziałek – piątek od 18:00 do...
  • Pielęgniarka / Położna

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1227 dni
    Oferujemy: Elastyczny czas pracy – ustalamy grafiki według Państwa preferencji; Praca całkowicie ZDALNA; Atrakcyjne warunki płacowe; Pełne wsparcie techniczne; Zaplecze profesjonalistów zawsze gotowych do wsparcia i pomocy; Komfortowe warunki pracy : poniedziałek – piątek od 18:00 do...
  • Manager wsparcia kampanii sprzedażowych contact center

    Gallup Arteria Management   śląskie    praca stacjonarna
    menedżer  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1229 dni
    Oczekiwania: Minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zespołami w wieloosobowych strukturach, Wysokie kompetencje w zakresie zarządzania oraz budowania zespołów, Inicjatywa i proaktywne działanie, Skuteczność w zarządzaniu wynikiem finansowym...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1236 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania; możliwość połączeń wewnętrznych z innymi działami; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i...
  • Contact Center Sp. z o.o.
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1241 dni
    Infolinia przychodząca SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów; mile widziani...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1242 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1243 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie, Warszawa - al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1253 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem - Połączenia przychodzące i wychodzące – obsługa Klientów indywidualnych w zakresie korzystania z bankomatów/wpłatomatów oraz innych produktów, obsługa systemowa; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - język węgierski

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1254 dni
    Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i e-mailowego na najwyższym możliwym poziomie .
  • Customer Service Specialist - Hungarian

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1254 dni
    During your work, you will be responsible for Customer Service at the highest level. .
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1258 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1259 dni
    Infolinia przychodząca, wychodząca, obsługa skrzynki mailowej SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1261 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1261 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem/bieżące wsparcie Klienta : Obsługa Klientów sklepu internetowego (telefon, chat, @) w zakresie realizacji zamówień, przesyłek, zapytań dotyczących punktów itd. budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa