Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1261 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania; możliwość połączeń wewnętrznych z innymi działami; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1282 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem/bieżące wsparcie Klienta : Obsługa Klientów sklepu internetowego (telefon, chat, @) w zakresie realizacji zamówień, przesyłek, zapytań dotyczących punktów itd. budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1282 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: posiadasz status studenta; lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; sprawnie posługujesz się komputerem a praca na kilku systemach nie jest Ci straszna; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; potrafisz...
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1282 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie, Warszawa - al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1283 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem - Połączenia przychodzące i wychodzące – obsługa Klientów indywidualnych w zakresie korzystania z bankomatów/wpłatomatów oraz innych produktów, obsługa systemowa; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem;...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1284 dni
    Jesteś osobą otwartą, komunikatywną, samodzielną i zorganizowaną? Zagadnienia z zakresu administracji nie są Ci obce? Presja czasu nie wybija Cię z rytmu pracy? Jeśli odpowiedź na te pytania brzmi TAK – to zapraszamy do Naszego zespołu:) Szukamy osoby na stanowisko: Młodszy Specjalista...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1288 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1296 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1296 dni
    Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami. Zakres obowiązków: planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami contact center dla klientów firmy; odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s) pod względem ilościowym i...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1310 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :) Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia;
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1311 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :) Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia;
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1324 dni
    KONSULTANTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA Obszar działania: Elbląg CHCESZ COŚ ZMIENIĆ OD NOWEGO ROKU ? Może pracę ? !!!
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1336 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem biznesowym – połączenia przychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania w zakresie PPK i iPPK; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1343 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :) Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia;
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1354 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :) Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa