Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Manager wsparcia kampanii sprzedażowych contact center
praca na terenie aglomeracji śląskiej
Miejsce pracy: woj.
śląskie
Oczekiwania:
- Minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem zespołami w wieloosobowych strukturach,
- Wysokie kompetencje w zakresie zarządzania oraz budowania zespołów,
- Inicjatywa i proaktywne działanie,
- Skuteczność w zarządzaniu wynikiem finansowym kampanii,
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
- Duże zaangażowanie, dojrzałość biznesowa oraz samodzielność w działaniu,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
- Wykształcenie wyższe.
Zadania:
- Efektywne zarządzanie powierzonym portfelem klientów,
- Nadzór nad rentownością realizowanych umów,
- Realizacja KPI, celów sprzedażowych oraz celów wewnętrznych Spółki,
- Ciągłe doskonalenie procesów biznesowych,
- Przygotowanie zestawień i analiz dla Kierownika operacyjnego,
- Współpraca z pionami wsparcia w celu realizacji strategii biznesowej,
- Kreowanie i wdrażanie nowych produktów i usług przy współpracy z Działem Sprzedaży.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Samodzielne stanowisko i ambitne zadania.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.