Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Konsultant biznesowy

    JMG JAN GRZESIK   Warszawa    praca hybrydowa
    pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   6 550 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. wsparcia technicznego

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1304 dni temu

Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i eksploatacji innowacyjnych rozwiązań w obszarze contact center. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center w zakresie sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te świadczone są za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji pośredniej. Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Warszawa

Czym będziesz się zajmować?

  • Telefoniczne, mailowe i chatowe wsparcie techniczne dla klientów w zakresie produktów serwerowych i pamięci masowych,
  • Wsparcie techniczne po sprzedaży,
  • Zapytania techniczne,
  • Rozwiązywanie problemów,
  • Zarządzanie przypadkami.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym umiejętności obsługi połączeń (lub równoważne doświadczenie),
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami korporacyjnymi i narzędziami do zarządzania,
  • Dobrą znajomość języka angielskiego (B2-C1), preferowany również język rosyjski,
  • Umiejętność szybkiego reagowania, efektywnego zarządzania czasem i przechodzenia od jednego zadania do drugiego przy jednoczesnym zarządzaniu codziennymi priorytetami,
  • Certyfikowane doświadczenie przez firmy takie jak CISCO, Microsoft, IBM, ORACLE, ITIL, PMP, HUAWEI, Redhat, SAP,
  • Doskonałe umiejętności komunikacji biznesowej (języki powyżej),
  • Zaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów/rozwiązywania problemów,
  • Zdolność do wyjaśniania złożonych idei w prostych słowach,
  • Doświadczenie w branży oprogramowania i technologii lub duże zainteresowanie tą branżą,
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania relacjami z klientami,
  • Biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office,
  • Podstawowe doświadczenie w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i programowych,
  • Projektowanie skutecznego zarządzania i programu pomiaru wydajności.

Miejsce pracy:

  • Warszawa - praca stacjonarna z możliwością przejścia na pracę zdalną.

Oferujemy:

  • Umowę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze godzin (UoP),
  • Pełną wyzwań pracę z nowymi technologiami w dynamicznym środowisku,
  • Dostęp do najlepszego know-how, unikalnej wiedzy na temat najnowocześniejszych systemów,
  • Możliwość pracy z globalnymi klientami,
  • Atrakcyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, imprezy firmowe).

Jeśli to brzmi jak idealna rola dla Ciebie, nie wahaj się wysłać nam swoją aplikację i skontaktuj się z nami. Z pewnością znajdziesz swoje miejsce w naszej społeczności!

 

 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Konsultant biznesowy

    JMG JAN GRZESIK   Warszawa    praca hybrydowa
    pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   6 550 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...