Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i eksploatacji innowacyjnych rozwiązań w obszarze contact center. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center w zakresie sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te świadczone są za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji pośredniej. Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Czym będziesz się zajmować?
- Telefoniczne, mailowe i chatowe wsparcie techniczne dla klientów w zakresie produktów serwerowych i pamięci masowych,
- Wsparcie techniczne po sprzedaży,
- Zapytania techniczne,
- Rozwiązywanie problemów,
- Zarządzanie przypadkami.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:
- Doświadczenie w obsłudze klienta, w tym umiejętności obsługi połączeń (lub równoważne doświadczenie),
- Doświadczenie w pracy z narzędziami korporacyjnymi i narzędziami do zarządzania,
- Dobrą znajomość języka angielskiego (B2-C1), preferowany również język rosyjski,
- Umiejętność szybkiego reagowania, efektywnego zarządzania czasem i przechodzenia od jednego zadania do drugiego przy jednoczesnym zarządzaniu codziennymi priorytetami,
- Certyfikowane doświadczenie przez firmy takie jak CISCO, Microsoft, IBM, ORACLE, ITIL, PMP, HUAWEI, Redhat, SAP,
- Doskonałe umiejętności komunikacji biznesowej (języki powyżej),
- Zaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów/rozwiązywania problemów,
- Zdolność do wyjaśniania złożonych idei w prostych słowach,
- Doświadczenie w branży oprogramowania i technologii lub duże zainteresowanie tą branżą,
- Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania relacjami z klientami,
- Biegłość w obsłudze pakietu Microsoft Office,
- Podstawowe doświadczenie w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i programowych,
- Projektowanie skutecznego zarządzania i programu pomiaru wydajności.
Miejsce pracy:
- Warszawa - praca stacjonarna z możliwością przejścia na pracę zdalną.
Oferujemy:
- Umowę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze godzin (UoP),
- Pełną wyzwań pracę z nowymi technologiami w dynamicznym środowisku,
- Dostęp do najlepszego know-how, unikalnej wiedzy na temat najnowocześniejszych systemów,
- Możliwość pracy z globalnymi klientami,
- Atrakcyjne benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, imprezy firmowe).
Jeśli to brzmi jak idealna rola dla Ciebie, nie wahaj się wysłać nam swoją aplikację i skontaktuj się z nami. Z pewnością znajdziesz swoje miejsce w naszej społeczności!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.