Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1365 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1365 dni
    Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami. Zakres obowiązków: planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektami contact center dla klientów firmy; odpowiedzialność za realizację celów (KPI’s) pod względem ilościowym i...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1379 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :) Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia;
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1380 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :) Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia;
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1393 dni
    KONSULTANTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA Obszar działania: Elbląg CHCESZ COŚ ZMIENIĆ OD NOWEGO ROKU ? Może pracę ? !!!
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1405 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem biznesowym – połączenia przychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania w zakresie PPK i iPPK; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1412 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :) Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia;
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1423 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :) Szukamy osób na stanowisko : Konsultant ds. Obsługi Klienta Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa infolinii przychodzącej - przyjmowanie zapisów na szczepienia;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1456 dni
    Do której zadań należeć będzie: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące –przyjmowanie zamówień na produkty witaminowe; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1464 dni
    Infolinia przychodząca, wychodząca, obsługa skrzynki @ bądź chatów. Szukamy właśnie Ciebie, jeśli: posiadasz status studenta; lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; potrafisz wykorzystać...
  • Lider zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1464 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1468 dni
    Czym będziesz się zajmować? Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center; Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów; Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych; Tworzeniem raportów jakościowych; Dbaniem o rozwój zawodowy...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1481 dni
    Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię, motywację oraz lubisz wyzwania dołącz do naszego Zespołu :) Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1481 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: posiadasz status studenta; lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta – projekt ubezpieczeniowy

    Contact Center Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1483 dni
    Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność, zapraszamy do współpracy Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta z zakresu ubezpieczeń od podróży; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy;...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

3

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa