Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1522 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie; chcesz sam...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1528 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1548 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1565 dni
    Czym będziesz się zajmować? Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center; Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów; Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych; Tworzeniem raportów jakościowych; Dbaniem o rozwój zawodowy...
  • Lider zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1570 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online]

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1574 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Konsultant ds. obsługi Klienta- branża FMCG

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1586 dni
    Kluczowe obowiązki: Profesjonalna obsługa Klienta B2B (sklepy/restauracje) - połączenia wychodzące Koordynacja zamówień oraz monitorowanie procesu ich realizacji Weryfikacja danych i aktualizacja bazy Kontrahentów Dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
  • Customer Service Specialist

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1596 dni
    During your work you will be responsible inter alia for providing telephone and email support services at the highest possible level.
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1613 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie; chcesz sam...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1621 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1624 dni
    Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - język czeski, słowacki

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1625 dni
    Ze względu na rozwój rynku poszukujemy kandydatów, którzy mówią jednym lub dwoma wybranymi językami: czeskim, słowackim na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi klienta Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i e-mailowego na...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1661 dni
    KONSULTANTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA Obszar działania: Elbląg CHCESZ COŚ ZMIENIĆ OD NOWEGO ROKU ? Może pracę ? !!!
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1661 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie; chcesz sam...
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1683 dni
    Zadaniem Doradcy Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań o produkty, informacji marketingowych oraz zapytań o konkursy bez względu na wybrany kanał kontaktu. Do zadań...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

7

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa