Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1497 dni
    Czym będziesz się zajmować? Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center; Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów; Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych; Tworzeniem raportów jakościowych; Dbaniem o rozwój zawodowy...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - św. Barbary    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1524 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: jesteś studentem; lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz sam ustalać godziny i czas pracy; motywuje Cię dobra...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1524 dni
    Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię, motywację oraz lubisz wyzwania dołącz do naszego Zespołu :) Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1527 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1559 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie; chcesz sam...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1559 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - język węgierski

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1570 dni
    Ze względu na rozwój rynku dla naszego Klienta z branży medycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi klienta Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i e-mailowego na najwyższym możliwym poziomie.
  • Customer Service Specialist - Hungarian

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1570 dni
    For our client from the medical industry, due to the development of the market, we are looking for people fluent in Hungarian for the position: Specialist. Customer Service Location: Warsaw During your work, you will be responsible for Customer Service at the highest level.
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1590 dni
    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie; chcesz sam...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1596 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1616 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1633 dni
    Czym będziesz się zajmować? Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center; Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów; Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych; Tworzeniem raportów jakościowych; Dbaniem o rozwój zawodowy...
  • Lider zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1638 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta [rekrutacja prowadzona online]

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1642 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
  • Konsultant ds. obsługi Klienta- branża FMCG

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1654 dni
    Kluczowe obowiązki: Profesjonalna obsługa Klienta B2B (sklepy/restauracje) - połączenia wychodzące Koordynacja zamówień oraz monitorowanie procesu ich realizacji Weryfikacja danych i aktualizacja bazy Kontrahentów Dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

3

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa