Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Czym będziesz się zajmować? Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center; Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów; Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych; Tworzeniem raportów jakościowych; Dbaniem o rozwój zawodowy...
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: jesteś studentem; lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz sam ustalać godziny i czas pracy; motywuje Cię dobra...
Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię, motywację oraz lubisz wyzwania dołącz do naszego Zespołu :) Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie; chcesz sam...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
Ze względu na rozwój rynku dla naszego Klienta z branży medycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi klienta Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i e-mailowego na najwyższym możliwym poziomie.
For our client from the medical industry, due to the development of the market, we are looking for people fluent in Hungarian for the position: Specialist. Customer Service Location: Warsaw During your work, you will be responsible for Customer Service at the highest level.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta; jesteś zorientowany na realizację celów; chcesz mieć wybór rodzaju umowy: umowa o pracę, umowa zlecenie; chcesz sam...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
Czym będziesz się zajmować? Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center; Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów; Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych; Tworzeniem raportów jakościowych; Dbaniem o rozwój zawodowy...
Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów Kluczowe obowiązki: kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące; rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi...
Kluczowe obowiązki: Profesjonalna obsługa Klienta B2B (sklepy/restauracje) - połączenia wychodzące Koordynacja zamówień oraz monitorowanie procesu ich realizacji Weryfikacja danych i aktualizacja bazy Kontrahentów Dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy