Jesteśmy Firmą świadczącą usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim do rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię, motywację oraz lubisz wyzwania dołącz do naszego Zespołu :)
Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :)
- kompleksowa obsługa infolinii firmy kurierskiej – połączenia przychodzące
- rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, informacje w sprawie statusów przesyłek, przyjmowanie reklamacji
- dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - wymagane
- dobra znajomość obsługi komputera
- umiejętności komunikacyjne i pro-kliencka postawa
- motywacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
- umowa zlecenie – stawka 22brutto/h
- praca w godzinach 14:00-04:00 ( elastyczny grafik dopasowany do Ciebie )
- po odbytym szkoleniu możliwość pracy zdalnej (możliwość pracy na własnym sprzęcie)
- możliwość skorzystania z benefitów (karta Multisport, pakiet Medicover)
- dogodna lokalizacja i przyjazna atmosfera
- wsparcie i rozwój
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.