Contact Center Sp. z o.o. lider branży sektora usług call i contact center świadczącej
profesjonalne usługi dla największych przedsiębiorstw i organizacji z całego świata,
poszukuje:
Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
Miejsce pracy: Warszawa
Czym będziesz się zajmować?
- Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center
- Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów
- Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych
- Tworzeniem raportów jakościowych
- Dbaniem o rozwój zawodowy Konsultantów poprzez prowadzenie warsztatów jakościowych, coachingów, itp.
Czego oczekujemy?
- Wiedzy z zakresu standardów pracy w Call Center
- Znajomości pakietu MS Office na dobrym poziomie
- Umiejętności samodzielnej organizacji pracy
- Poczucia odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Inicjatywy w działaniu
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku bądź na stanowisku Konsultanta/Telemarketera
Co oferujemy?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/o pracę
- Stałe wynagrodzenie + system motywacyjny
- Pracę w zgranym zespole
- Dogodną lokalizację w samym Centrum
- Dofinansowanie do karty Multisport oraz pakietów medycznych
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.