Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię, motywację oraz lubisz wyzwania, dołącz do naszego Zespołu.
Jesteśmy Firmą świadczącą usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowujemy się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim do rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję, a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę i wsparcie oraz rozwiązywanie spraw Klientów
- kompleksowa obsługa infolinii - połączenia przychodzące i wychodzące
- rozwiązywanie bieżących problemów Klientów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi
- dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
- wykształcenie średnie
- znajomość obsługi komputera
- umiejętności komunikacyjne i pro-kliencka postawa
- doświadczenie w pracy z Klientem (doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta/ sprzedaży będzie dodatkowym atutem)
- motywacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
- odporność na stres
- przyjazną atmosferę pracy, nowoczesne biuro
- stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę zlecenie
- premie + konkursy
- cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz bieżące wsparcie w trakcie pracy
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- możliwość skorzystania z benefitów tj. Karta Multisport, Medicover
- dogodną lokalizację
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.