Jesteśmy firmą świadczącą usługi outsourcingu z wieloletnim doświadczeniem. Świadczymy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Oferujemy najszerszy na rynku zakres rozwiązań w modelach outsourcingowych, z którego korzystają największe przedsiębiorstwa w kraju.
KONSULTANTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Obszar działania: Elbląg
CHCESZ COŚ ZMIENIĆ OD NOWEGO ROKU ?
Może pracę ? !!!
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
- chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta
- chcesz umawiać spotkania dla doradców z najbardziej rozpoznawalnej firmy
- jesteś zdecydowany do pracy w telefonicznej obsłudze klienta
- chcesz mieć wybór rodzaju umowy : umowa o pracę, umowa zlecenie
- chcesz sam ustalać godziny i czas pracy
- motywuje Cię dobra podstawa godzinowa oraz realna do uzyskania wysoka premia
Wyznajemy zasadę:
Każdy inny
Wszyscy wyjątkowi
:) RAZEM NAJLEPSI :)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.