Gallup Arteria Management poszukuje osoby, która z konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji celów i osiągnięć na stanowisku:
Kierownik / Koordynator Projektu
„Teleporada pierwszego kontaktu NFZ”
Miejsce pracy: Pułtusk
Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które są zorganizowane i samodzielne w działaniu.
Zakres obowiązków:
- planowanie, wdrażanie oraz nadzór wykonawczy nad projektem infolinii TPK dla lekarzy i pielęgniarek,
- odpowiedzialność za realizację celów pod względem ilościowym oraz jakościowym (praca w oparciu o grafik personelu medycznego),
- dbanie o zapewnienie obsady lekarzy i pielęgniarek niezbędnej do realizacji założeń,
- stały kontakt z personelem medycznym we wszystkich fazach współpracy,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku wśród Pacjentów,
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi Pacjentów,
- ścisła współpraca z personelem medycznym i koordynowanie zgłoszeń telefonicznych Pacjentów,
- obsługa systemów informatycznych,
- planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego Zespołu,
- udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie Zespołu w zakresie obsługi infolinii,
- tworzenie raportów i zestawień na podstawie statystyk wynikających z obsługiwanych programów,
- prowadzenie cyklicznych szkoleń merytorycznych oraz systemowych,
- wsparcie lekarzy i personelu medycznego w zakresie obsługi systemów,
- przestrzeganie obowiązujących procedur.
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu Zespołem,
- wysokie zdolności interpersonalne,
- umiejętność nawiązywania i budowania efektywnych relacji biznesowych,
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków,
- samodzielność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji, otwartość na zmiany,
- dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
- umiejętność tworzenia raportów i opracowywania analiz,
- dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- chęć rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji zawodowych,
- mile widziana wiedza związana z procedurami dotyczącymi zamówień publicznych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- pracę na samodzielnym stanowisku oraz doskonałą atmosferę pracy w doświadczonym Zespole,
- pakiet benefitów- karta sportowa, opieka medyczna,
- możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach i wielu innowacyjnych projektach,
- pracę w systemie zmianowym, rotacyjnym (możliwość pracy zdalnej w wybranych dniach).
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.