Szukasz dodatkowego zarobku? Chcesz zdobyć doświadczenie? Chcesz pracować w zgranym zespole?
Jeżeli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałaś/łeś „TAK”, to zapraszamy Cię do Nas!
Złóż swoją aplikację na stanowisko:
- identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- dbanie o najwyższą jakość obsługi naszych klientów
- realizację miesięcznych celów biznesowych
- obsługę połączeń przychodzących (infolinia informacyjna)
- jesteś empatyczne nastawiony/a do klienta
- masz motywację do osiągania najlepszych wyników
- masz doświadczenie w branży cc (lub w telefonicznym kontakcie z Klientami)
- masz doświadczenie w pracy związanej z finansami, sprzedażą lub obsługą klientów (mile widziane).
- konsekwentnie realizujesz założone cele
- wyróżniasz się dynamizmem w działaniu, otwartością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów
- chcesz rozwijać swoje kompetencje i jesteś otwarty/a na pracę
- system prowizyjny dostosowany do Twoich zadań
- wsparcie ze strony pracowników i przełożonych
- grafik elastycznie dostosowany do Twoich zajęć (13:00-21:00 od poniedziałku do piątku a od października również weekend)
- wynagrodzenie zawsze na czas
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.