Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Praca zdalna po szkoleniu
Pracując w naszym zespole pomożesz milionom Polaków:
Twoje zadania na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta, korespondencji email i połączeń telefonicznych.
- sprawne poruszanie się po wielu okienkach na komputerze,
- pierwsza linia wsparcia naszych klientów, odpowiadanie na zapytanie mailowo, telefonicznie,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta,
- nacisk na przejrzystą komunikację z klientem i pro-kliencka postawa,
- praca jednozmianowa (8h) w godzinach 7-18, od poniedziałku do piątku
- Twoja dyspozycyjność, pełen etat,
- uczestnictwo w dwu tygodniowym szkoleniu(płatnym),
- płynna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację z klientem anglojęzycznym (min. poziom B2-C1) ok 4-5 połączeń dziennie.
- atrakcyjny pakiet Benefitów : Karta MultiSport, opieka medyczna Medicover,
- praca zdalna, po zdobyciu doświadczenia,
- praca w młodym rozwijającym się zespole, pełne wsparcie w pracy na każdym etapie realizowanych zadań),
- umowa zlecenie od pierwszego dnia szkolenia – stawka 20,70zł brutto/h + premia,
- możliwość elastycznego dopasowania grafiku,
- wyjścia integracyjne.
- Etap1, indywidualna rozmowa z HR managerem [Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego zespołu, zadzwoń do Asi: 512 068 806]
- Etap2, zaproszenie na szkolenie (płatne)
Zdalny i szybki proces rekrutacyjny (możesz zacząć już w lutym!)
- „Elastyczność w tworzeniu grafiku”
- „Młody, zgrany zespół”
- „Gotowość do wsparcia na każdym etapie pracy”
- „Jesteś częścią rozwiązania, nie problemu”
- „Nie ma głupich pytań, rozmawiamy o wszystkim”
- „Bezproblemowy kontakt z innymi współpracownikami”
- ,,Mentalność niesienia pomocy wzajemnie nie tylko w rozmowie z klientem”
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.