Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
FoundeverWarszawa, Mokotów
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami; Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów; Obsługa klienta:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
Twoje zadania: opieka i rozwój współpracy z aktywnymi klientami (przydzielony portfel klientów), poszukiwanie potencjalnych klientów, renegocjacje kontraktów, wdrażanie podwyżek, realizacja wyznaczonych celów określonych w systemie premiowym, sporządzanie raportów w zakresie wykonywanych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 28,10 zł brutto/godz.
3 dni
Zakres obowiązków: Rejestrowanie zgłoszeń do serwisów samochodowych, przy wykorzystaniu dostępnych aplikacji; Dostarczanie klientom informacji o usługach i serwisach; Rozwiązywanie jak największej liczby zapytań przy pierwszym kontakcie; Udzielanie informacji o losach dokonanego już...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Przygotowywanie dokumentacji dla klientów realizujących zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne (m.in. MOPS, PFRON, PCPR). Sprawna obsługa mailowa i telefoniczna w zakresie dokumentacji medycznej klientów (zlecenia na zaopatrzenie medyczne, dokumenty potwierdzające zakup i odbiór wyrobów...
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Znasz język ukraiński i polski?
Chcesz pomóc obywatelom Ukrainy?
Obecnie do naszych zespołów szukamy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (infolinia)
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
Pracę w komfortowym biurze z możliwością pracy zdalnej
Celem infolinii będzie przekazanie podstawowych informacji na temat świadczeń, które przysługują imigrantom po przyjeździe do Polski (w tym świadczeń medycznych), wskazywanie punktów, w których imigranci otrzymają podstawową pomoc.
Oczekujemy:
Znajomości języka ukraińskiego i polskiego
Bardzo dobrej obsługi komputera
Dyspozycyjności i gotowość do pracy w systemie zmianowym (infolinia czynna 24h /7 dni w tyg.)
Szukamy Ciebie jeśli:
Lubisz rozmawiać przez telefon
Jesteś empatyczny
Chcesz pomagać
Chcesz podnosić kompetencje
Nie czekaj dłużej i aplikuj, aby dołączyć do nas już teraz. Czekamy właśnie na Ciebie!
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
FoundeverWarszawa, Mokotów
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami; Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów; Obsługa klienta:...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
Twoje zadania: opieka i rozwój współpracy z aktywnymi klientami (przydzielony portfel klientów), poszukiwanie potencjalnych klientów, renegocjacje kontraktów, wdrażanie podwyżek, realizacja wyznaczonych celów określonych w systemie premiowym, sporządzanie raportów w zakresie wykonywanych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 28,10 zł brutto/godz.
3 dni
Zakres obowiązków: Rejestrowanie zgłoszeń do serwisów samochodowych, przy wykorzystaniu dostępnych aplikacji; Dostarczanie klientom informacji o usługach i serwisach; Rozwiązywanie jak największej liczby zapytań przy pierwszym kontakcie; Udzielanie informacji o losach dokonanego już...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Przygotowywanie dokumentacji dla klientów realizujących zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne (m.in. MOPS, PFRON, PCPR). Sprawna obsługa mailowa i telefoniczna w zakresie dokumentacji medycznej klientów (zlecenia na zaopatrzenie medyczne, dokumenty potwierdzające zakup i odbiór wyrobów...