Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Zapraszamy do Nas jeśli:
szukasz stałej pracy na jednym projekcie z wolnymi weekendami
Obecnie do naszych zespołów szukamy osób na stanowisko:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Nowoczesne biuro (ul. Słowackiego 72A)
- Pracę w trybie dwuzmianowym i stacjonarnym
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Płatne szkolenie przygotowujące do pracy z Klientem
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Benefity pracownicze
- Profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia wychodzące polegające na badaniu opinii klientów jednego z największych Banków w Polsce
- Przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji celów
- Dbanie o dobre relacje z Klientem
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Masz wykształcenie min. średnie
- Nie jesteś karany/a
- Wysoko cenisz świetną atmosferę w pracy
- Chcesz podnosić kompetencje zawodowe
- Potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
- Elastyczny grafik
- Przyjazna atmosfera
- Możliwość udziału w profesjonalnych szkoleniach oraz rozwój zawodowy
Nie czekaj dłużej i aplikuj, aby dołączyć do nas już teraz. Czekamy właśnie na Ciebie!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.