Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Specjalista ds. obsługi Klienta z j. niemieckim (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- Umowę o pracę/ zlecenie
- Atrakcyjne wynagrodzenie 7000 zł brutto+ 1000 brutto premii
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Pakiet benefitów
- Pracę w godzinach standardowych biznesowych
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
- Zorientowanie na klienta
- Chęć rozwoju i duża motywacja
- Znajomość branży motoryzacyjnej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
- Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej bądź zainteresowania ukierunkowane na motoryzację
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową oraz telefoniczną
- Obsługa infolinii oraz zamówień B2B w branży automotive
- Wspieranie procesu zarządzania zamówieniami
- Współpraca z innymi działami firmy
- Rozwijanie współpracy oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.