Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Znasz język ukraiński?
Chcesz pracować w naszym zespole?
Nie czekaj! Aplikuj Już dziś!
Zakres obowiązków:
- Obsługa infolinii z połączeniami przychodzącymi,prowadzenie rozmów telefonicznych w języku ukraińskim - zgodnie z obowiązującymi procedurami mając na uwadze dbałość o sprawny przepływ informacji zgodnie z najwyższymi standardami,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- Doradztwo m.in.w obszarze sporządzania wniosków o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków Funduszy Europejskich,
- Poszerzanie swoich kompetencji w zakresie zamówień publicznych oraz przetargach,
- Realizacja innych, zgodnych z kwalifikacjami zadań zleconych przez lidera zespołu.
Oczekujemy:
- Wykształcenie min.średnie,
- Minimum roczne doświadczenie na infolinii w obsłudze Klienta,
- Zaawansowanej znajomości języka ukraińskiego (oraz języka polskiego) - warunek konieczny,
- Bardzo dobrej obsługi komputera w tym pakietu Ms Office.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę od pon.-pt. w godz. 08.30-16.30,
- 8-godzinny system pracy,
- Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu,
- Pracę dla instytucji państwowej,
- Rozwój zawodowy,
- Profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.