Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    685 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta- back office / info

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    688 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Obsługa sklepu online w branży odzieżowej; Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz kontakt mailowy; Reklamacje/zwroty/zapytania produktowe/ status zamówienia; Budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; Jeśli stawiasz...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta- infolinia w branży gastronomicznej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    689 dni
    Na co dzień będziesz: obsługiwać infolinię połączeń przychodzących zbierać zamówienia od zainteresowanych Klientów budować dobre relacje z Klientem udzielać informacji oraz odpowiadać na zapytania Klientów Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną, posiadasz zdolności szybkiego...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta - infolinia

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    692 dni
    Na co dzień będziesz: obsługiwać infolinię połączeń przychodzących w branży gastronomicznej; zbierać zamówienia od zainteresowanych Klientów; budować dobre relacje z Klientem; udzielać informacji oraz odpowiadać na zapytania Klientów; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim / polskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    696 dni
    Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole? Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży. Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    698 dni
    możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    709 dni
    Twoje obowiązki: obsługa Klientów (3 kanały kontaktu: telefon, e-mail, liveczat) udzielanie informacji dot. produktu, pomoc techniczna; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; jeśli stawiasz na rozwój - możesz rozwijać się dzięki szkoleniom oraz być odpowiedzialnym za...
  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    709 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
  • Doradca ds. Obsługi Klienta – wyroby tytoniowe

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    709 dni
    Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu? Być może czekamy właśnie na Ciebie! OPIS STANOWISKA: Obsługa połączeń wychodzących; Pomoc Klientom w doborze odpowiednich produktów i usług w branży tytoniowej; Wsparcie Klientów w związku z pytaniami związanymi z branżą...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta - infolinia

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    720 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    720 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim / j. czeskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    730 dni
    Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole? Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży. Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta - infolinia w branży gastronomicznej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    738 dni
    Na co dzień będziesz: obsługiwać infolinię połączeń przychodzących; zbierać zamówienia od zainteresowanych Klientów; budować dobre relacje z Klientem; udzielać informacji oraz odpowiadać na zapytania Klientów; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną, posiadasz zdolności...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    747 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Obsługiwanie zgłoszeń sprzedażowych VIA mail (połączenia wychodzące do klienta). - Wykonywanie Połączeń wychodzących tylko do baz „ciepłych”. Praca na infolinii Sprzedażowej (połączenia przychodzące) (Odbieranie połączeń klientów od...
  • Contact Center Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    752 dni
    Oferujemy: Umowę o pracę/ zlecenie; Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę w międzynarodowym środowisku; Pakiet benefitów; Pracę w godzinach standardowych biznesowych; Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy; Praca hybrydowa/ zdalna;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa