Contact Center Sp. z o.o. od ponad 20 lat świadczy międzynarodowe usługi z zakresu szeroko pojętej obsługi klienta oraz wsparcia sprzedaży.
Obecnie do Spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej Arteria S.A. poszukujemy osoby na stanowisko:
Do głównych obowiązków Członka Zarządu Spółki należeć będzie prowadzenie przedsiębiorstwa Spółki, zarządzanie jej majątkiem, reprezentowanie Spółki wobec osób trzecich na zasadach określonych w kodeksie spółek handlowych i umowie spółki, a w szczególności:
- Opracowywanie strategii rozwoju Spółki w tym w szczególności przygotowywanie planów finansowych na kolejne lata obrotowe i przedstawianie ich do akceptacji Radzie Nadzorczej
- Przygotowywanie i realizacja odpowiedniej polityki marketingowej
- Zapewnienie, odpowiednich do założonej strategii rozwoju, zasobów ludzkich
- Opracowanie i realizacja motywacyjnych systemów wynagradzania pracowników Spółki
- Reprezentowanie Spółki przed organami kontrolującymi i zapewnienie skutecznej obrony interesów Spółki
- Doświadczenie na stanowisku zarządzania operacjami w środowisku call/contact center (co najmniej 3 lata)
- Umiejętność i udokumentowane sukcesy w uruchamianiu, utrzymaniu w ciągłości projektów contact center dla klientów w modelu outsourcingowym lub dla wewnętrznego klienta
- Umiejętność i udokumentowane sukcesy w budowaniu, nadzorowaniu struktur New Business pozyskujących nowe projekt dla spółki
- Umiejętność analizy operacyjnej i finansowej projektów oraz firmy jak również wprowadzania optymalizacji
- Umiejętność i doświadczenie w tworzeniu systemów raportowania wyników operacyjnych i finansowych do właściwych interesariuszy
- Doświadczenie w reprezentowaniu spraw spółki przed organami kontrolującymi, umiejętność formułowania i przedstawiania skutecznych argumentów
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem,
- Znajomość branży call center
- Umiejętność budowania oraz integracji zespołu
- Znajomość języka angielskiego poziom C1
- Zdolności przywódcze, negocjacyjne oraz analityczne
- Umiejętność pracy w oparciu o cele i plany
- Niekaralność
- Pracę w dużej organizacji o stabilnej pozycji rynkowej
- Decyzyjność w obszarze personalnym
- Możliwość negocjacji warunków zatrudnienia w tym formę współpracy oraz strukturę wynagrodzenia
- Niezbędne narzędzia pracy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.