Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    550 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Obsługa umów leasingowych; Wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; Aktualizacja...
  • Konsultant infolinii obsługowej z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    553 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny z firmami amerykańskimi; Zapraszanie Klientów na targi; Potwierdzanie terminów; Zachęcanie Klientów do poznania oferty oraz otrzymania katalogu; Umawianie na kontakt z handlowcami; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    553 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    553 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    560 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – obsługa połączeń przychodzących; Rozwiązywanie bieżących spraw – obsługa blokady lub odblokowania kart płatniczych;
  • Członek Zarządu Spółki

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    563 dni
    Zadania: Do głównych obowiązków Członka Zarządu Spółki należeć będzie prowadzenie przedsiębiorstwa Spółki, zarządzanie jej majątkiem, reprezentowanie Spółki wobec osób trzecich na zasadach określonych w kodeksie spółek handlowych i umowie spółki, a w szczególności:...
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    564 dni
    Na co dzień będziesz: Utrzymywać stały kontakt z klientem; Prowadzić rozmowy sprzedażowe w oparciu o leasing lub najem auta oraz na temat produktów sprzedażowych; Prowadzić rezerwację pojazdu i oględzin; Przygotowywać oferty dla klienta; Przekazywać klienta do opiekuna handlowego w celu...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    570 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, w budynku WEST przy Dw. Zachodnim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    574 dni
    Na co dzień będziesz: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną, posiadasz...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    575 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    583 dni
    Na co dzień będziesz: Utrzymywać stały kontakt z klientem; Prowadzić rozmowy sprzedażowe w oparciu o leasing lub najem auta oraz na temat produktów sprzedażowych; Prowadzić rezerwację pojazdu i oględzin; Przygotowywać oferty dla klienta; Przekazywać klienta do opiekuna handlowego w celu...
  • Konsultant infolinii obsługowej z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    583 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny z firmami amerykańskimi; Zapraszanie Klientów na targi; Potwierdzanie terminów; Zachęcanie Klientów do poznania oferty oraz otrzymania katalogu; Umawianie na kontakt z handlowcami; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z...
  • Specjalista ds. Wsparcia technicznego / obsługi klienta (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    599 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Specjalista ds. obsługi klienta - branża motoryzacyjna

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    616 dni
    Czym będziesz się zajmować: Obsługą klientów za pomocą maila i połączeń przychodzących, Dbaniem o najwyższy standard obsługi klienta, Realizacją celów jakościowych projektu. Na co zwrócimy uwagę u kandydatów: Doskonała znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,...
  • Doradca Sportowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    618 dni
    Na co dzień będziesz: pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów, dbać o dobre relacje z Klientem, rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom, godzinami rozmawiać o tym, co najlepiej sprawdza się w sporcie :) doradzać swoim Klientom. Jeżeli...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

11

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa