Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    410 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    410 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Konsultant ds. Przeprowadzania Wywiadów / Ankiet

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    416 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: przeprowadzanie wywiadów telefonicznych; pozyskiwanie opinii osób kontaktujących...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    433 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    436 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: Kompleksowo wspieramy klientów (bankomaty jeśli coś się zepsuje), Przyjmowanie...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    443 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    456 dni
    Oczekiwania: Min. 2 lata pracy z zespołem min 10 osób; Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej; Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów; Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i...
  • Sales Development Agent

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    456 dni
    Your responsibilities Sales support within Human – Machine Interface (HMI) business area interests in EMEA region; Lead generation activities: researching a targeted company representatives throughout Linkedin network and creating sales opportunities; Qualifying leads to sales representative in...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    461 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station II, al. Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    463 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz wychodzące; Bieżąca Obsługa Klienta; Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji; Rozwiązywanie bieżących spraw;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, (Rondo Daszyńskiego)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    469 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące; Kompleksowe wsparcie klienta w obsłudze technicznej terminali płatniczych; Obsługa finansowa Klienta; Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; Rozwiązywanie bieżących spraw;...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta (branża motoryzacyjna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    470 dni
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Bieżący kontakt z Klientami drogą mailową i telefoniczną; Obsługa zapytań Klientów w tym pytań dotyczących doboru części, statusu zamówień oraz reklamacji; Wspieranie procesu zarządzania zamówieniami; Współpracy oraz budowanie...
  • Specjalista ds. Rekrutacji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    471 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, samodzielne prowadzenie...
  • Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    476 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie Kierownika BOK w zakresie nadzorowania pracą konsultantów; Wsparcie trenerskie, coachingowe; Raportowanie wyników pracy konsultantów; Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych; Oczekiwania: Min. 2 lata pracy z zespołem min 10 osób; Doświadczenie w...
  • Doradca ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, budynek WEST przy Dw. Zachodnim    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    476 dni
    Na co dzień będziesz: rozwiązywać problemy techniczne oraz merytoryczne klienta; obsługiwać infolinię połączeń przychodzących oraz wiadomości mailowych; budować dobre relacje z Klientem; rozwijać się dzięki szkoleniom; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną; posiadasz...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

11

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa