Prowadzenie rozmów z klientami według ustalonego scenariusza, Redagowanie wiadomości tekstowych i mailowych, Prezentowanie dopasowanych ofert i zachęcanie do ich wyboru, Budowanie trwałych relacji z klientami, Współdziałanie z zespołem w codziennej pracy operacyjnej.
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne zgłaszanie i rejestracja szkód; Wsparcie administracyjne (back-office): dbałość o dokumentację,...
Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa stałych baz Klientów - obsługa połączeń wychodzących, Tworzenie komunikatów pisemnych, Zachęcanie do skorzystania z ofert dostosowanych do potrzeb Klienta, Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i podwykonawcami, Współpraca z zespołem w celu...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych.
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
5 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o produktach oraz zgłoszeniach, Obsługa zgłoszeń oraz korespondencji mailowej, Dbałość o poprawność dokumentacji i rejestrację danych w systemie.
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych.
Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)
Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
specjalista (mid)
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
577 dni temu
Contact Center sp. z o.o. świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów
przyjmowanie reklamacji
rozpatrywanie zgłoszeń
udzielanie informacji
wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:
dobrze komunikujesz się w języku angielskim
jesteś uczniem lub studentem
jesteś osobą odpowiedzialną i sumienną
posiadasz zdolności szybkiego uczenia się
stawiasz na rozwój zawodowy
cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
chcesz zdobyć doświadczenie u światowego lidera w branży finansowej
W ZAMIAN OFERUJEMY:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
możliwość dostosowania grafiku pracy – elastyczny czas pracy
profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
pracę w zgranym i rozwijającym zespole
świetną lokalizację - Aleje Jerozolimskie (West Station)
benefity (platforma do nauki języków obcych, karta multisport, dofinansowanie do opieki zdrowotnej)
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Prowadzenie rozmów z klientami według ustalonego scenariusza, Redagowanie wiadomości tekstowych i mailowych, Prezentowanie dopasowanych ofert i zachęcanie do ich wyboru, Budowanie trwałych relacji z klientami, Współdziałanie z zespołem w codziennej pracy operacyjnej.
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne zgłaszanie i rejestracja szkód; Wsparcie administracyjne (back-office): dbałość o dokumentację,...
Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa stałych baz Klientów - obsługa połączeń wychodzących, Tworzenie komunikatów pisemnych, Zachęcanie do skorzystania z ofert dostosowanych do potrzeb Klienta, Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i podwykonawcami, Współpraca z zespołem w celu...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z uwzględnieniem celów sprzedażowych i jakościowych.
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
5 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o produktach oraz zgłoszeniach, Obsługa zgłoszeń oraz korespondencji mailowej, Dbałość o poprawność dokumentacji i rejestrację danych w systemie.
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379