Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych
- pozyskiwanie opinii osób kontaktujących się z infolinią medyczną
- doświadczenie w przeprowadzaniu badań NPS – warunek konieczny
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- punktualność,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera,
- łatwość w posługiwaniu się pismem i mową.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- kartę multisport,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- kursy językowe,
- eventy firmowe,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.