Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b     praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    631 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b     praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę   5 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    632 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, przygotowywanie i publikacja ofert pracy, opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko, porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów, samodzielne prowadzenie...
  • Trener

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b     praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 5 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    641 dni
    Jako trener będziesz realizował zadania polegające na: Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta, Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży, Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b     praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    645 dni
    możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...
  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    648 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta- back office / info

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    651 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Obsługa sklepu online w branży odzieżowej; Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz kontakt mailowy; Reklamacje/zwroty/zapytania produktowe/ status zamówienia; Budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; Jeśli stawiasz...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta- infolinia w branży gastronomicznej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    652 dni
    Na co dzień będziesz: obsługiwać infolinię połączeń przychodzących zbierać zamówienia od zainteresowanych Klientów budować dobre relacje z Klientem udzielać informacji oraz odpowiadać na zapytania Klientów Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną, posiadasz zdolności szybkiego...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta - infolinia

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    655 dni
    Na co dzień będziesz: obsługiwać infolinię połączeń przychodzących w branży gastronomicznej; zbierać zamówienia od zainteresowanych Klientów; budować dobre relacje z Klientem; udzielać informacji oraz odpowiadać na zapytania Klientów; Jeżeli zatem: jesteś osobą odpowiedzialną,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim / polskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    659 dni
    Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole? Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży. Do Twoich obowiązków będzie należało: Profesjonalny kontakt z...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    661 dni
    możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    672 dni
    Twoje obowiązki: obsługa Klientów (3 kanały kontaktu: telefon, e-mail, liveczat) udzielanie informacji dot. produktu, pomoc techniczna; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; jeśli stawiasz na rozwój - możesz rozwijać się dzięki szkoleniom oraz być odpowiedzialnym za...
  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    672 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
  • Doradca ds. Obsługi Klienta – wyroby tytoniowe

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    672 dni
    Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu? Być może czekamy właśnie na Ciebie! OPIS STANOWISKA: Obsługa połączeń wychodzących; Pomoc Klientom w doborze odpowiednich produktów i usług w branży tytoniowej; Wsparcie Klientów w związku z pytaniami związanymi z branżą...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta - infolinia

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    683 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    683 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

11

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa