Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    752 dni
    Główne zadania: Obsługa połączeń telefonicznych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z pocztą, firmami kurierskimi, drukarnią i innymi firmami usługowymi; Przyjmowanie gości oraz interesantów firmy, obsługa spotkań firmowych; Składanie i monitorowanie...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    755 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18     praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    781 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; Nasze wymagania: Wykształcenie min. średnie, mile widziani...
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    783 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: • Obsługiwanie zgłoszeń sprzedażowych VIA mail (połączenia wychodzące do klienta). - Wykonywanie Połączeń wychodzących tylko do baz „ciepłych”. • Praca na infolinii Sprzedażowej (połączenia przychodzące) (Odbieranie połączeń klientów od...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    794 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące; Kompleksowe wsparcie klienta w obsłudze technicznej terminali płatniczych; Obsługa finansowa Klienta; Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; Rozwiązywanie bieżących spraw;...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    795 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: • Kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; • Przyjmowanie reklamacji; • Rozpatrywanie zgłoszeń; • Udzielanie informacji; • Wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta; SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: • dobrze...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B     praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    796 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami dążenie do realizacji celów projektowych praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów praca zgodna ze standardem projektu...
  • Pracownik Obsługi Klienta - Pracownik wakacyjny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    796 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami; dążenie do realizacji celów projektowych; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; praca zgodna ze standardem...
  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    801 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim (branża motoryzacyjna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    803 dni
    Oferujemy: Umowa o pracę; Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę w międzynarodowym środowisku; Pakiet benefitów; Pracę w godzinach standardowych biznesowych; Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    810 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalny kontakt z przedsiębiorcami – połączenia przychodzące, obsługa mailowa; Rozwiązywanie bieżących spraw; Udzielanie informacji w zakresie dofinansowania; Doradztwo oraz wsparcie przy składaniu wniosków; Praca dla instytucji państwowej;
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    811 dni
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim (branża motoryzacyjna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    828 dni
    Oferujemy: Umowa o pracę; Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę w międzynarodowym środowisku; Pakiet benefitów; Pracę w godzinach standardowych biznesowych; Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy;
  • Specjalista ds. obsługi klienta - infolinia obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    828 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; obsługę infolinii elektronarzędzi (infolinia plus maile) obsługę reklamacji, zwrotów, zapytań produktowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami; raportowanie działań przełożonym;
  • Specjalista ds. kluczowych Klientów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    829 dni
    Kompleksowa obsługa Klientów - infolinia przychodząca/ wychodząca/ obsługa skrzynki mailowej SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie; potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

6

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa