Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Trener

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
4 500 - 5 500 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
umowa o pracę / zlecenie
praca hybrydowa
rekrutacja online
680 dni temu

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Jeśli jesteś osobą kreatywną, nie boisz się nowych wyzwań chcesz się rozwijać
-  weź udział w rekrutacji!


Złóż swoją aplikację na stanowisko:

Trener
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Jako trener będziesz realizował zadania polegające na:
  • Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta,
  • Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży,
  • Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy,
  • Coachingu dla pracowników call-center,
  • Doskonaleniu umiejętności  pracowników firmy poprzez dostarczanie szkoleń sprzedażowych/produktowych/systemowych,
  • Przygotowywaniu i realizacji programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi
    i potrzebami odbiorców,
  • Dostarczaniu wsadu merytorycznego do narzędzi/rozwiązań szkoleniowych.
Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:
  • Umiejętności projektowania materiałów do pigułek szkoleniowych, symulatorów, wsadu do szkoleń,
  • Doświadczenia na stanowisku trenera/ szkoleniowca obszaru sprzedaży,
  • Umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów z tematyki sprzedaży i obsługi klienta,
  • Umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi trenerskich,
  • Kreatywności oraz umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań,
  • Komunikatywności oraz umiejętności efektywnej pracy w zespole,
  • Orientacji na osiąganie stawianych celów,
  • Inicjatywy i zaangażowania w działaniu,
  • Samodzielności, umiejętności organizowania i planowania pracy,
  • Dobrej znajomości narzędzi MS Office,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Zaangażowania w realizowane zadania,
  • Posiadać umiejętność pracy z dokumentacją zamówień publicznych,
  • Elastyczności i bardzo dobrej organizacji pracy.
W zamian otrzymasz:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stałą, gwarantowaną  podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • Spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy,
  • Benefity: dofinansowanie do karty Multi sport,opieki medycznej, nauka języków obcych
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość łączenia swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera,
  • Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.
  • Doskonałą lokalizację biura w nowoczesnym biurowcu
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.