Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży ubezpieczeniowej
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Prosta 18
Oczekiwania:
- Min. 2 lata pracy z zespołem min 10 osób
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów
- Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych
- Umiejętność pracy w modelu hybrydowych (stacjonarnie / zdalnie)
- Umiejętność słuchania i wyciągania wniosków na podstawie zebranego materiału
- Znajomość j. angielskiego w kontekście obsługi systemów informatycznych (umiejętność identyfikacji błędów zgłaszanych przez system, w celu ich rozwiązywania)
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Kierownika BOK w zakresie nadzorowania pracą konsultantów
- Wsparcie trenerskie, coachingowe
- Raportowanie wyników pracy konsultantów
- Kontrola parametrów jakościowych i sprzedażowych
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- Samodzielność w działaniu
- Fajną atmosferę pracy
- Świetną lokalizację biura
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.