Szukasz pracy z wykorzystaniem wiedzy motoryzacyjnej?
Zapraszamy do Nas!
Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.
Zapraszamy do współpracy z naszymi partnerami biznesowymi oraz przygotowania najlepszych ofert kupcom, analizy ich oczekiwań i dostosowywania oferty do ich strategii zakupowych i potrzeb.
- utrzymywać stały kontakt z klientem
- prowadzić rozmowy sprzedażowe w oparciu o leasing lub najem auta oraz na temat produktów sprzedażowych
- prowadzić rezerwację pojazdu i oględzin
- przygotowywać oferty dla klienta
- przekazywać klienta do opiekuna handlowego w celu finalizacji sprzedaży
- motoryzacja jest Twoją pasją
- lubisz pracę z Klientem
- jesteś osobą energiczną i odpowiedzialną
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy
- nie wymagamy doświadczenia
- motoryzacyjnej
- finansowej
- ubezpieczeniowej
- umowę zlecenie już od pierwszego dnia zatrudnienia
- umowę o pracę po okresie wdrożenia
- atrakcyjny system premiowy
- elastyczny grafik pracy
- pakiet benefitów (Multisport, Medicover)
- szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia
- możliwość rozwoju zawodowego w branży motoryzacyjnej, leasing, wynajem samochodów, ubezpieczenia
- wyjścia integracyjne
- dogodną lokalizację w Warszawie (ul. Prosta 18)
- wyjątkową atmosferę pracy
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.