Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru contact center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi Call Center z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Manager Zespołu
Miejsce pracy: Warszawa
Oczekiwania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługowym, mile widziany zespół call center
- silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
- umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
- zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Zadania:
- planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
- udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
- odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie
- podejmowanie ewentualnych działań korygujących
- tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi Klienta
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- samodzielność w działaniu
- fajną atmosferę pracy
- świetną lokalizację biura
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.