Firma CHEP wynajmuje ponad 300 milionów palet i kontenerów. CHEP wydaje, odbiera i naprawia palety poprzez globalną sieć centrów serwisowych – skąd palety i kontenery trafiają do Klientów na całym świecie. Łącząc najnowocześniejszą technologię, wieloletnie doświadczenie oraz niezrównane zasoby aktywów, CHEP zarządza logistyką łańcucha dostaw palet i kontenerów dla klientów w branżach dóbr konsumpcyjnych, produktów rolnych, mięsa, DIY, napojów, surowców, petrochemii i motoryzacji.
CHEP, firma będąca własnością spółki Brambles zatrudnia ponad 7000 pracowników tworzących zespół profesjonalistów zaangażowanych w zapewnienie pełnej i wysokiej jakosci obsługi Klientów w 47 krajach. Brambles jest liderem w zakresie usług zapewniających wsparcie w przemyśle i biznesie, w tym usług wynajmu palet i opakowań plastikowych, zarządzania odpadami i recyklingiem.
The main responsibility of the role is to coordinate local sales plan and support the sales team to expand CHEP’s market penetration in line with the commercial policy. Responsibilities: Managing Client Database (cold calls, mailings) Set up of client accounts. Managing accounts data in CRM;...
ZADANIA: Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z odbiorcami sprzętu CHEP; Zapewnienie wzrostu satysfakcji klienta poprzez ciągłe spotkania i szkolenia dla pracowników sieci; Zarządzanie programem audytu opartego na wdrożeniu kont klientów; Maksymalizacja produktywności poprzez zarządzanie...
In your role you will: Be responsible for coordination of transport between the company and its customers across Poland and Central Europe countries. Specifically, your duties will include: Ensure that all customer orders are placed immediately Information regarding transportation is reported back...
ZADANIA: Podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta, Odnotowywanie i zarządzanie reklamacjami klientów w celu zapewnienia działań prewencyjnych, Odnajdywanie źródeł problemów oraz pozytywne reagowanie na zaistniałe problemy, Sprawdzanie...
Job Description: This role will require a candidate with the ability to work effectively across a matrix structure liaising with internal customers across Poland, Baltics and potentially other countries across the region. Position requires a motivated applicant, with a proven ability to effectively...
In your role you will: Give administrative support to Supply Chain department; Solve day-to-day operational problems with service centers, coordinating and communicating with internal and external parties (phone & email communication) Learn to report all customer incidents and deal with any...
Zarządzanie zespołem sprzedaży w terenie (region - cała Polska) Wyznaczanie celów dla zespołu i monitorowanie ich wykonania Rozwój pracowników podległych w tym: coaching, mentoring, planowanie indywidualnego rozwoju; Proaktywne wsparcie dla zespołu sprzedaży w terenie przem m.in. wspólne...
Podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta Odnotowywanie i zarządzanie reklamacjami klientów w celu zapewnienia działań prewencyjnych Odnajdywanie źródeł problemów oraz pozytywne reagowanie na zaistniałe problemy; Sprawdzanie poprawności...
The purpose of the role is to manage and coach Sales Field Team, leading to increase in business growth and to implement best in class consultative approach to potential Customers Job Description: Objective setting and Performance Management of Sales team Talent management process, including...
Zadania: zajmowanie się szerokim zakresem kwestii dotyczących kont klientów w kompetentny i profesjonalny sposób budowanie silnych relacji w działem sprzedaży i obsługi klienta oraz z klientami; podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta;...
(Kierownik Projektów Sprzedażowych ds. detalu) Location: Warsaw Job Description: Identify, manage and deliver long term strategy and projects for each Key Account Retailer Develop business opportunities in Retail Prepare analysis of profitability of potential services for Retail chains; Preparing...
Location: Warsaw and plant sites in 14 CEE countries The purpose of the role is to lead the CEE Regions Plant efficiency program. The role will provide the skills, knowledge and vision needed to achieve world class performance in plant efficiency, safety and maintenance of the plant assets. Provide...
Location: Katowice with travel to plant sites in Czech Republic, Slovakia, Slovenia, Hungary, Serbia and Croatia The purpose of the role is to optimize labor, material & equipment resources to ensure CHEP products are repaired to a high quality criteria & available to meet the customers’ demands....
The purpose of the role is to manage and coach Sales Field Team, leading to increase in business growth and to implement best in class consultative approach to potential Customers Job Description: Objective setting and Performance Management of Sales team Talent management process, including...
In your role you will: Work with managers and our business partners (transport companies) in Poland and Central Europe on our transport operations to provide the highest quality of services; Learn to use key systems for our business (e.g. SAP); Work with internal teams to ensure that all customer...