Firma CHEP wynajmuje ponad 300 milionów palet i kontenerów. CHEP wydaje, odbiera i naprawia palety poprzez globalną sieć centrów serwisowych – skąd palety i kontenery trafiają do Klientów na całym świecie. Łącząc najnowocześniejszą technologię, wieloletnie doświadczenie oraz niezrównane zasoby aktywów, CHEP zarządza logistyką łańcucha dostaw palet i kontenerów dla klientów w branżach dóbr konsumpcyjnych, produktów rolnych, mięsa, DIY, napojów, surowców, petrochemii i motoryzacji.
CHEP, firma będąca własnością spółki Brambles zatrudnia ponad 7000 pracowników tworzących zespół profesjonalistów zaangażowanych w zapewnienie pełnej i wysokiej jakosci obsługi Klientów w 47 krajach. Brambles jest liderem w zakresie usług zapewniających wsparcie w przemyśle i biznesie, w tym usług wynajmu palet i opakowań plastikowych, zarządzania odpadami i recyklingiem.
DYSPOZYCYJNOŚĆ: min. 30h w tygodniu ZADANIA: Zarządzanie bazą klientów – mailing oraz sprzedaż telefoniczna (generowanie lead’ów) - również w języku rosyjskim Przygotowywanie ofert i kontraktów Zarządzanie kontami klientów w systemie CRM; Wsparcie zespołu terenowego w działaniach...
Main responsibilities include: Administrative and organizational support for Country General Manager. Organization and coordination of business trips, meetings and conferences. Preparation of summaries, reports, analysis as required by Country General Manager. Organization of office work,...
The main responsibility of the role is to execute a local sales plan to expand CHEP's market penetration in line with the commercial policy. Main responsibilities include: Identify and contact prospects, visit customers, prepare and present service offers, negotiate and close sales Manage activities...
DYSPOZYCYJNOŚĆ: min. 30h w tygodniu ZADANIA: Zarządzanie bazą klientów – mailing oraz sprzedaż telefoniczna (generowanie lead’ów) Przygotowywanie ofert i kontraktów Zarządzanie kontami klientów w systemie CRM; Wsparcie zespołu terenowego w działaniach administracyjnych; Możliwe...
ZADANIA: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z odbiorcami sprzętu CHEP w regionie 4 województw: lubuskie, dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie (m.in. Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Wrocław, Legnica, Wałbrzych, Opole) Zapewnienie wzrostu satysfakcji klienta poprzez ciągłe...
ZADANIA: Odpowiadanie na zapytania klientów, bądź kierowanie ich do poszczególnych działów w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi Pozytywne reagowanie na problemy, odnajdywanie ich źródeł i zapobieganie ich ponownemu wystąpieniu; Planowanie i monitorowanie procesu Managed Exchange;...
ZADANIA: Odpowiadanie na zapytania klientów, bądź kierowanie ich do poszczególnych działów w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi Pozytywne reagowanie na problemy, odnajdywanie ich źródeł i zapobieganie ich ponownemu wystąpieniu; Planowanie i monitorowanie procesu Managed Exchange...
DYSPOZYCYJNOŚĆ: min. 36h w tygodniu ZADANIA: Wsparcie działań marketingowych w Polsce oraz w innych krajach regionu Europy Środkowej pod nadzorem Marketing Managera; Samodzielna realizacja wybranych projektów wsparcia sprzedaży B2B; Planowanie i realizacja działań z zakresu komunikacji...
The purpose of the role is to manage and coach the Field Team, leading to increase in business growth and to implement best in class consultative approach to the Customers Job Description: Delivery of information about CHEP Services, ensuring right services for CHEP equipment including Asset...
OPIS STANOWISKA: Zarządzanie zespołem sprzedaży w terenie (region - cała Polska) Wyznaczanie celów dla zespołu i monitorowanie ich wykonania Rozwój pracowników podległych w tym: coaching, mentoring, planowanie indywidualnego rozwoju; Proaktywne wsparcie dla zespołu sprzedaży w terenie...
ZADANIA: Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z odbiorcami sprzętu CHEP; Zapewnienie wzrostu satysfakcji klienta poprzez; Zarządzanie programem audytu Maksymalizacja efektywności poprzez kontrole i zarządzanie odpowiednimi przepływami aktywów (sprzętu CHEP) w powierzonym regionie;...
ZADANIA: Tworzenie planu dla kont w portfelu w celu maksymalizacji przychodów, zysku i satysfakcji klienta Zarządzanie sprzedażą i wdrażanie planów na podstawie portfela klientów Utrzymanie relacji z klientami na odpowiednich poziomach – zrozumienie potrzeb klienta i priorytetów poprzez...
Wsparcie procesu rekrutacji (selekcja CV, phone interview, umawianie spotkań) w regionie Centralnej i Wschodniej Europy ( CEE) Wsparcie procesu wdrożenia HRIS (Human Resources Information System) w regionie CEE; Wsparcie działu HR w w zakresie „miękkiego” HR – rozwoju i komunikacji;...
Wsparcie procesu rekrutacji (selekcja CV, phone interview, umawianie spotkań) w regionie Centralnej i Wschodniej Europy ( CEE) Wsparcie procesu wdrożenia HRIS (Human Resources Information System) w regionie CEE; Wsparcie działu HR w w zakresie „miękkiego” HR – rozwoju i komunikacji;...
Zarządzanie bazą klientów – sprzedaż telefoniczna (generowanie lead’ów) oraz mailing; Zarządzanie kontami klientów w systemie CRM; Przygotowywanie ofert i kontraktów; Wsparcie zespołu terenowego w działaniach administracyjnych; Szansa na rozwój umiejętności negocjacyjnych; Szansa na...