Firma CHEP wynajmuje ponad 300 milionów palet i kontenerów. CHEP wydaje, odbiera i naprawia palety poprzez globalną sieć centrów serwisowych – skąd palety i kontenery trafiają do Klientów na całym świecie. Łącząc najnowocześniejszą technologię, wieloletnie doświadczenie oraz niezrównane zasoby aktywów, CHEP zarządza logistyką łańcucha dostaw palet i kontenerów dla klientów w branżach dóbr konsumpcyjnych, produktów rolnych, mięsa, DIY, napojów, surowców, petrochemii i motoryzacji.
CHEP, firma będąca własnością spółki Brambles zatrudnia ponad 7000 pracowników tworzących zespół profesjonalistów zaangażowanych w zapewnienie pełnej i wysokiej jakosci obsługi Klientów w 47 krajach. Brambles jest liderem w zakresie usług zapewniających wsparcie w przemyśle i biznesie, w tym usług wynajmu palet i opakowań plastikowych, zarządzania odpadami i recyklingiem.
Twoje przyszłe wyzwania: Wspieranie procesu analiz zysku i produktu w różnych ujęciach Wspieranie działań poszukujących różnic budżetowych w odniesieniu rocznym dla przychodu innych elementów raportu zysków i strat Bliska współpraca z działem sprzedaży zapewniająca im wsparcie przy...
Your future challenges: Manage and update data in HRIS (Workday) and other HR systems where needed; Act as first point-of –contact for employees and respond to all employees inquiries; Provide employees with relevant information, policy explanation and navigation support; Utilize knowledgebase and...
Twoje przyszłe wyzwania: Zarządzanie i aktualizacja danych w systemie HRIS (Workday) oraz w innych systemach HR w razie potrzeby; Odpowiadanie na zapytania HR poprzez system ticketowy i/lub telefonicznie; Wsparcie pracowników w rozwiązywaniu problemów przy wykorzystaniu bazy wiedzy i wiedzy...
The main responsibility of the role is to execute a local sales plan to expand CHEP’s market penetration in line with the commercial policy Main responsibilities include: Identify and contact prospects, set relationship and negotiate with FMCG customers, prepare and present service offers,...
As a Trainee in Customer Support team you will: Be first contact for all incoming calls (FMCG customers, forwarding agents, Service Center etc.); Support for Customer Service Coordinators in account management; Identify the causes of problems and preventing their re-occurence; Cooperate with other...
The role will be supporting HR Business Partner for Poland and Baltic countries (Lithuania, Latvia, Estonia) Tasks: Support to recruitment process i.e. CV review, contact with candidates, meetings scheduling Support in projects of'' soft'' HR such as trainings etc. Support HR processes related to...
Availability: Over 20 hours per week Content of the advertisement: CHEP is the global leader in managed, returnable and reusable packaging solutions, serving many of the world's largest companies in sectors such as consumer goods, fresh produce, beverage and automotive. CHEP’s service is...
Content of the advertisement: CHEP is the global leader in managed, returnable and reusable packaging solutions, serving many of the world's largest companies in sectors such as consumer goods, fresh produce, beverage and automotive. CHEP’s service is environmentally sustainable and increases...
Responsibilities: To be a first line contact for debt disputes; Take preventive action to ensure that customer satisfaction is maximised; To react positively to problems identified and undertake root cause analysis; Where required visit customers with Account Manager to resolve outstanding issues;...
ZADANIA: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z odbiorcami sprzętu CHEP w regionie Polski północno-wschodniej (woj. warmińsko-mazurskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie) Zapewnienie wzrostu satysfakcji klienta poprzez ciągłe spotkania i szkolenia dla pracowników sieci detalicznych...
ZADANIA: Wsparcie procesu rekrutacji (selekcja CV, phone interview, umawianie spotkań) w regionie Centralnej i Wschodniej Europy (CEE) Wsparcie działu HR w w zakresie „miekkiego” HR – rozwoju i komunikacji Wsparcie działu HR w w zakresie „twardego” HR - administracji pracowniczej...
Availability min 30h per week In this role you will: Support Sales and Marketing department in managing customers' and potential customers' database; Prepare competitor research and market analyses; Internet search – looking for potential customers; Contact prospective customers to update and...
DYSPOZYCYJNOŚĆ: ok 30h w tygodniu ZADANIA: Wsparcie działu Marketingu oraz działu Sprzedaży w zarządzaniu bazą potencjalnych oraz obecnych klientów; Analiza rynku, badanie trendów i monitorowanie działań konkurencji; Aktualizowanie i rozbudowywanie bazy danych poprzez telefoniczną...
DYSPOZYCYJNOŚĆ: min. 30h w tygodniu ZADANIA: Zarządzanie bazą klientów – mailing oraz sprzedaż telefoniczna B2B (generowanie lead’ów) Przygotowywanie ofert i kontraktów Zarządzanie kontami klientów w systemie CRM; Wsparcie zespołu terenowego w działaniach administracyjnych; Możliwe...
ZADANIA: Wsparcie procesu rekrutacji (selekcja CV, phone interview, umawianie spotkań) w regionie Centralnej i Wschodniej Europy (CEE) Wsparcie działu HR w w zakresie „miekkiego” HR – rozwoju i komunikacji Wsparcie działu HR w w zakresie „twardego” HR - administracji pracowniczej...