CHEP, part of the Brambles Group, is a global provider of supply chain solutions serving the consumer goods, fresh food, beverage, manufacturing and retail sectors in more than 60 countries. We are hiring more than 11 000 fantastic and passionate people across the World ready for international development in fast-growing and diverse environment. In CHEP you can make a real impact on business, sharing your passion and being a part of a successful team.
HR Administrator z j.francuskim– Stażysta w Dziale Usług Wspólnych
Lokalizacja: Warszawa
Twoje przyszłe wyzwania:
- Zarządzanie i aktualizacja danych w systemie HRIS (Workday) oraz w innych systemach HR
w razie potrzeby; - Odpowiadanie na zapytania HR poprzez system ticketowy i/lub telefonicznie;
- Wsparcie pracowników w rozwiązywaniu problemów przy wykorzystaniu bazy wiedzy i wiedzy
ogólnej, odpowiednia eskalacja spraw; - Przygotowywanie dokumentów, e-maili i innych elementów wymaganych przez proces/ prawo
obsługiwanych krajów / regionów; - Współpraca z zespołem, dzielenie się pomysłami i odpowiedzialność za usprawnienia procesów i
spójność realizacji kluczowych procesów.
Nasze oczekiwania:
- Mile widziane wykształcenie wyższe lub studenci kierunków Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Administracji lub pokrewnych;
- Zainteresowanie obszarem HR, Administracji, Obsługi Klienta, Zarządzania;
- Bardzo dobry poziom języka angielskiegoi francuskiego
- Skrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Wysokorozwinięte zdolności komunikacyjne oraz analityczne;
- Motywacja do rozwoju i nauki;
- Znajomość pakietu Office.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz szeroki zakres obowiązków;
- Możliwości poznania funkcjonowania globalnej firmy;
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
- Wsparcie na każdym kroku kariery zawodowej;
- Przyjazna atmosfera pracy oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu.