Praca.pl Praca Human Resources / Kadry
Administrator w Dziale HR

Praca Administrator w Dziale HR

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 21

  • Koordynator w Agencji Pracy Tymczasowej

    Personnel Service Polska   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki Obsługa klientów Zapewnienie codziennego bieżącego wsparcia w procesie komunikacji pomiędzy Klientem, a APT; Terminową realizacją zamówień, dbaniem o ich realizację składanych do APT w wymiarze jakościowym i ilościowym; Organizowaniem „wejścia” nowych osób, procesem...
  • Specjalista ds. administracji HR z językiem ukraińskim lub rosyjskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Utrzymanie i aktualizacja danych organizacyjnych oraz zdarzeń cyklu życia pracownika w systemach SAP HR i lokalnych, wraz z obsługą niestandardowych zgłoszeń. Przygotowywanie umów, pism i dokumentów zgodnie z ustalonymi szablonami oraz ich modyfikacja w razie potrzeby. Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. administracji HR z językiem angielskim i polskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Utrzymanie i aktualizacja danych organizacyjnych oraz zdarzeń cyklu życia pracownika w systemach SAP HR i lokalnych, wraz z obsługą niestandardowych zgłoszeń. Przygotowywanie umów, pism i dokumentów zgodnie z ustalonymi szablonami oraz ich modyfikacja w razie potrzeby. Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. administracji HR

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Zapewnienie sprawnej obsługi cyklu życia pracownika dla wyznaczonych regionów zgodnie z ustalonymi standardami. Świadczenie kompleksowych usług HR, odpowiadających potrzebom pracowników w obszarze P&C, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Utrzymanie i aktualizacja danych w systemach SAP...
  • Specjalista ds. personalnych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa kadrowa pracowników, w tym obcokrajowców; obsługa umów cywilnoprawnych; archiwizacja dokumentów i prowadzenie akt osobowych; wsparcie komórek organizacyjnych w realizacji planu szkoleniowego, ewidencja szkoleń i monitoring wykorzystania budżetu.
  • Employee Lifecycle Specialist (HR Administration)

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure...
  • Employee Lifecycle Senior Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the position: P&C ELC Senior Specalist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee...
  • Employee Lifecycle Specialist with Ukrainian (or Russian)

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance...
  • Employee Lifecycle Specialist with English and Polish

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance...
  • Koordynator ds. Rekrutacji

    Personnel Service Polska   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów i wsparcie w komunikacji z APT; Koordynacja procesów rekrutacyjnych, w tym prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników (onboarding) Nadzór nad czasem pracy oraz realizacją zamówień klientów; Tworzenie i publikacja...
  • Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sporządzanie sprawozdawczości kadrowej oraz monitorowanie bazy danych; Przygotowywanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy i prowadzenie akt osobowych; Redagowanie projektów pism, regulacji wewnętrznych oraz wniosków o zatrudnienie; Prowadzenie spraw kadrowych: ubezpieczenia społeczne,...
  • Specjalista ds. Rekrutacji i Koordynacji Pracowników

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wsparcie klientów i koordynacja współpracy z Agencją Pracy Tymczasowej; Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym rozmów kwalifikacyjnych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników (onboarding) Monitorowanie czasu pracy i realizacji zamówień klientów; Tworzenie i publikacja ogłoszeń...
  • Specjalista ds. Planowania Serwisu

    RETS Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i planowanie pracy Techników Serwisu; Koordynacja, kontrola i nadzór nad wyposażeniem Techników Serwisu; Utrzymywanie kontaktów oraz współpraca z działami wewnętrznymi w obszarach bieżącej obsługi serwisowej; Sporządzanie cyklicznych grafików...
  • Koordynator w Agencji Pracy Tymczasowej

    Personnel Service Polska   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki Obsługa klientów Zapewnienie codziennego bieżącego wsparcia w procesie komunikacji pomiędzy Klientem, a APT; Terminową realizacją zamówień, dbaniem o ich realizację składanych do APT w wymiarze jakościowym i ilościowym; Organizowaniem „wejścia” nowych osób, procesem...
  • Specjalista ds. Kadrowych

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obsługa kadrowa, w tym pracowników zagranicznych; Zarządzanie umowami cywilnoprawnymi; Archiwizacja dokumentacji i prowadzenie akt osobowych; Wsparcie w realizacji i ewidencji planów szkoleniowych Monitorowanie budżetu przeszkoleniowego;
  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdawczości w zakresie spraw kadrowych, przygotowanie i monitorowanie bazy danych, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracowników Straży Ochrony Kolei oraz prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie projektów pism, regulacji...
  • Koordynator HR z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu pracowników tymczasowych w Niemczech; Zarządzanie grafikami i czasem pracy; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych; Monitoring ich codziennych zadań - urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie; Budowanie i utrzymywanie pozytywnego...
  • Account Manager

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt z pracownikami tymczasowymi , zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie. Budowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Administracji Kadrowej

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Administrowanie sprawami kadrowymi pracowników, w tym obcokrajowców; Zarządzanie umowami cywilnoprawnymi; Archiwizacja dokumentacji i prowadzenie akt osobowych; Wspieranie działów w realizacji szkoleń Zarządzanie budżetem szkoleniowym;
  • Specjalista ds. operacji kadrowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zarządzanie danymi organizacyjnymi i wydarzeniami w cyklu życia pracowników zgodnie z korporacyjnymi wytycznymi w systemach SAP HR i lokalnych. Przygotowywanie umów i pism zgodnie z ustalonymi szablonami oraz modyfikacja szablonów w razie potrzeby. Obsługa zapytań związanych z danymi...
  • Specjalista ds. Kadrowych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie dokumentacją pracowniczą; Przygotowywanie i wydawanie dokumentów pracowniczych; Aktualizacja danych w systemie SAP; Prowadzenie ewidencji czasu pracy; Obsługa kadrowa, w tym świadectw pracy i zaświadczeń;
  • Administrator

    Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego   Grazymy    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni

Oferty urzędu pracy

  • Administrator

    Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego   Grazymy   
    aplikuj bez CV
    7 dni

Praca Administrator w Dziale HR

Administrator w dziale HR, czyli dziale zasobów ludzkich, odpowiada za sprawne funkcjonowanie procesów kadrowych w firmie czy instytucji. Osoba na tym stanowisku może mieć szeroki zakres obowiązków, od przygotowywania procesów rekrutacji i obsługi procesów związanych z zatrudnieniem nowej osoby, po administrowanie systemami związanymi  obsługą kadrową przedsiębiorstwa. Administrator HR musi wykazywać się nie tylko umiejętnościami organizacyjnymi i znajomością narzędzi cyfrowych służących do prowadzenia nowoczesnych rekrutacji, ale także dyskrecją i wysoką etyką zawodową, ponieważ ma dostęp do poufnych informacji i danych osobowych kandydatów i pracowników. Praca HR administratora jest odpowiedzialna również dlatego, że ma bezpośredni wpływ na skuteczność procesów rekrutacyjnych, a więc i budowanie zgranych i profesjonalnych zespołów. W zawodzie tym można się rozwijać, zaczynając od stanowisk juniorskich, przez posadę samodzielnego specjalisty ds. rekrutacji, po seniora w zawodzie administratora HR.

Praca administrator w dziale HR – co robi?

Administrator HR to stanowisko tworzone w działach kadr i płac, przede wszystkim średnich i dużych przedsiębiorstw. Co leży w zakresie obowiązków na stanowisku administratora HR? Do jej obowiązków należy m.in.:

  • obsługa dokumentacji kadrowej, 
  • dbanie o odpowiednie archiwizowanie dokumentacji kadrowej,
  • przygotowywanie pism, zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych,
  • sporządzanie harmonogramy pracy, 
  • wykonywanie analiz np. dotyczących współczynnika rotacji czy retencji w firmie,
  • sporządzanie raportów dotyczących zatrudnienia.

W zakresie zadań administratora HR leży także zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, od tworzenia i publikacji ogłoszenia ofert pracy (lub nawiązania współpracy z zewnętrzną firmą, która się tym zajmuje), przez analizę CV, po przygotowanie umów i innych dokumentów i finalizację zatrudnienia nowych pracowników.

Co ważne, osoba na tym stanowisku często jest pierwszym punktem kontaktu dla pracowników w kwestiach związanych z zatrudnieniem i płacami. Niekiedy pełni także funkcję kontrolera HR, weryfikując zgodność firmowych procesów kadrowych z prawem pracy.

Jak zostać administratorem rekrutacji?

Pracodawcy najchętniej zatrudniają na to stanowisko osoby, które mają wykształcenie wyższe, najlepiej związane z zarządzaniem, psychologią, socjologią. Praca administratora w dziale kadr jest bardzo odpowiedzialna, dlatego karierę warto zacząć od niższych stanowisk, takich jak młodsza specjalistka ds. HR, asystent w dziale kadr itp. Mile widziane będzie także doświadczenie w pracy z ludźmi, np. w obsłudze klienta. Ważna jest doskonała znajomość przepisów prawa pracy oraz umiejętność obsługi programów do zarządzania kadrami, prowadzenia analiz HR, zarządzania nowoczesnymi rekrutacjami (w tych coraz częściej korzysta się zaawansowanego oprogramowania opartego na AI). Niekiedy wymagana jest znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (zależnie od narodowości pracowników zatrudnianych w firmie).

Na tym stanowisku istotne są kompetencje miękkie, przede wszystkim:

  • komunikatywność, 
  • umiejętność pracy w zespole, 
  • samodzielność,
  • umiejętności analityczne,
  • doskonała organizacja pracy, 
  • dokładność i sumienność, 
  • wielozadaniowość, 
  • wysoka kultura osobista, 
  • wysoka etyka pracy.

Ile zarabia administrator w dziale HR?

Administrator HR zajmujący stanowisko średniego stopnia zarabia od 5,8 tys. do 8,0 tys. złotych brutto na miesiąc. W przypadku młodszego specjalisty stawka rynkowa wynosi 4,9-6,3 tys. złotych brutto, zaś starszy administrator ds. HR najczęściej zarabia od 7,0 tys. do 9,9 tys. złotych brutto na miesiąc (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń, Sedlak & Sedlak).

Najnowsze oferty pracy administrator w dziale HR

Na portalu Praca.pl regularnie pojawiają się oferty pracy dla administratorów HR, administratorów aplikacji, młodszych specjalistek ds. kadr i płac, młodszych specjalistów ds. rekrutacji itp. Zacznij przeglądać ogłoszenia i zaaplikuj! Pamiętaj, że możesz wykorzystać także nasz Kreator CV do stworzenia życiorysu zawodowego, a następnie wgrać dokument na swoje konto kandydata. Dzięki temu będziesz aplikować jeszcze szybciej!

Praca administrator w dziale HR – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie cechy powinna posiadać osoba na stanowisku administratora HR? 

Idealny pracownik na tym stanowisku jest dokładny, dobrze zorganizowany i dyskretny, cechuje się empatią i rozwiniętymi zdolnościami negocjacyjnymi. Posiada też wysokie zdolności analityczne, a także dobrą pamięć i umiejętność zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce, pozwalającą m.in. na prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z przepisami prawa pracy i optymalizację procesów kadrowych.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla administratora HR?

Administrator HR może rozwijać się zawodowo poprzez awans na wyższe stanowiska, takie jak starszy specjalista ds. HR, kierownik działu HR czy nawet dyrektor personalny. Żeby to było możliwe, dana osoba powinna zadbać o nieustanne podnoszenie kwalifikacji.