![](/img/firma/templates/726504/5258/che.png)
CHEP jest światowym liderem w dostarczaniu usług związanych z wynajmem sprzętu. W imieniu naszych klientów zarządzamy ponad 300 milionami palet, pojemników i kontenerów umożliwiając bezpieczny i efektywny transport ich produktów. Jesteśmy obecni w branżach takich jak lotnictwo, motoryzacja, chemia, dobra konsumpcyjne, świeża żywność i produkcja. CHEP zatrudnia ponad 7,000 pracowników zaangażowanych w zapewnienie pełnej i wysokiej jakości obsługi klienta w blisko 50 krajach.
Staż w dziale Sprzedaży (płatny)
Location: Warsaw
- Zarządzanie bazą klientów – sprzedaż telefoniczna (generowanie lead’ów) oraz mailing
- Zarządzanie kontami klientów w systemie CRM
- Przygotowywanie ofert i kontraktów
- Wsparcie zespołu terenowego w działaniach administracyjnych
- Szansa na rozwój umiejętności negocjacyjnych
- Szansa na uczestnictwo w spotkaniach z klientem
- III/IV/ V rok studiów ekonomicznych/zarządzania
- Zainteresowanie tematyką sprzedaży
- DYSPOZYCYJNOŚĆ (ilość godzin w tygodniu): Min 30h
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Dobra umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność i chęć podejmowania nowych wyzwań
- Chęć rozwijania swoich umiejętności i kwalifikacji
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Znajomość innego języka (m.in. rosyjski) będzie dodatkowym atutem
- Płatny staż na podstawie umowy zlecenie (6 miesięcy) z możliwością przedlużenia
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w renomowanej międzynarodowej firmie z branży logistycznej
- Współpracę przy międzynarodowych projektach B2B
- Dobrą atmosferę pracy w młodym zespole
- Wystawienie referencji po zakończeniu praktyk
![](/img/firma/templates/726504/5258/bot.jpg)