CHEP jest światowym liderem w dostarczaniu usług związanych z wynajmem sprzętu. W imieniu naszych klientów zarządzamy ponad 300 milionami palet, pojemników i kontenerów umożliwiając bezpieczny i efektywny transport ich produktów. Jesteśmy obecni w branżach takich jak lotnictwo, motoryzacja, chemia, dobra konsumpcyjne, świeża żywność i produkcja.CHEP zatrudnia ponad 7,000 pracowników zaangażowanych w zapewnienie pełnej i wysokiej jakości obsługi klienta w blisko 50 krajach.
Account Manager ds. detalu
Lokalizacja: Bytom, Katowice
ZADANIA:
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z odbiorcami sprzętu CHEP
- Zapewnienie wzrostu satysfakcji klienta poprzez ciągłe spotkania i szkolenia dla pracowników sieci
- Zarządzanie programem audytu opartego na wdrożeniu kont klientów
- Maksymalizacja produktywności poprzez zarządzanie odpowiednimi przepływami aktywów (sprzętu CHEP) w powierzonym regionie
- Kontrola i poprawa wyników zbiórki aktywów, wspieranie inicjatyw odzyskiwania aktywów
- Zapewnienie prawidłowego wdrożenia nowych klientów w celu osiągnięcia porozumienia w zakresie odzyskiwania mienia
- Zarządzanie programem audytu opartego na wdrożeniu kont klientów
- Kontrola prawidłowego przepływu informacji operacyjnej do komputerowej bazy danych / programów (SAP, Siebel)
- Rozwijanie współpracy z innymi działami / firmami zewnętrznymi, w celu wsparcia wzrostu i pozyskiwania nowych klientów
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe – kierunek biznesowy (ekonomia, zarządzanie, finanse)
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy w sprzedaży (w terenie) lub obsłudze klienta (w terenie)
- Dobra znajomość j. angielskiego
- Dobra znajomość pakietu Ms Office, CRM (Siebel - mile widziane )
- Orientacja na klienta zewnętrznego
- Umiejętności negocjacyjne
OFERUJEMY:
- Praca w szybko rozwijającym się i pełnym wyzwań środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowym firmie
- Konkurencyjne wynagrodzenie, premia roczna oraz pakiet socjalny
- Dobrą atmosferę