CHEP jest światowym liderem w dostarczaniu usług związanych z wynajmem sprzętu. W imieniu naszych klientów zarządzamy ponad 300 milionami palet, pojemników i kontenerów umożliwiając bezpieczny i efektywny transport ich produktów. Jesteśmy obecni w branżach takich jak lotnictwo, motoryzacja, chemia, dobra konsumpcyjne, świeża żywność i produkcja.
CHEP zatrudnia ponad 7,000 pracowników zaangażowanych w zapewnienie pełnej i wysokiej jakości obsługi klienta w blisko 50 krajach.
Customer Service Coordinator with Russian
Location: Warszawa
Zadania:
- zajmowanie się szerokim zakresem kwestii dotyczących kont klientów w kompetentny i profesjonalny sposób budowanie silnych relacji w działem sprzedaży i obsługi klienta oraz z klientami
- podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klienta
- odnajdywanie źródeł problemów oraz pozytywne reagowanie na problemy
- utrzymywanie regularnych kontaktów z działami sprzedaży i obsługi klienta oraz dostarczanie odpowiednich raportów statystycznych
- pomoc w kwestiach spornych dotyczących finansów
- według potrzeb - wizyty u klientów z opiekunem kont w celu rozwiązywania problemów
- identyfikowanie potencjalnych obszarów wzrostu przychodu/ redukcji kosztów dla CHEP
- identyfikowanie sposobności ulepszeń w celu ciągłego
- polepszania poziomu obsługi klienta w dziale
- odnotowywanie i zarządzanie reklamacjami klientów w celu zapewnienia działań prewencyjnych
- rekoncyljacja kont klientów
- sprawdzanie faktur
- miesięczne monitorowanie raportów
- monitorowanie ściągalności należności
Wymagania:
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość języków obcych: Rosyjski (płynny), angielski – (mile widziany)
- Obsługa komputera: dobra znajomość obsługi komputera, (mile widziana znajomość: SAP, CMS, BW)
- Charakterystyka personalna: łatwa adaptacja, zdolność do pracy pod napięciem, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność zdobywania informacji, zdolność identyfikowania możliwości ulepszeń, motywacja do pracy, dobre umiejętności interpersonalne, zdolność do pracy z liczbami, podejmowanie wyzwań, myślenie analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
- Doświadczenie: 2 lata doświadczenia w środowisku obsługi klienta
Oferujemy:
- Praca w szybko rozwijającym się i pełnym wyzwań środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w międzynarodowym firmie
- Konkurencyjne wynagrodzenie, premia roczna oraz pakiet socjalny
- Dobrą atmosferę