Work on the 2nd line support and advisory of german customers; Solving technical problems reported by users and the first line support agents; Keeping users appraised of progress; Work in the global team; Improvement of processes and procedures implemented in company;
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie infrastrukturą sieciową w obszarze sieci typu LAN/WAN; Dbałość o prawidłową konfigurację sieci, jej monitorowanie, optymalizacja oraz prawidłowe utrzymanie; Zapewnienie wsparcia technicznego (tworzenie odpowiednich...
Graduate in Computer Science or similar; Good IT knowledge, especially in object-oriented design; Basicknowledge of SAP R/3; Experience in programming ABAP OO; Good command of English; Basicknowledge of business processes or the motivation to learn them; Reliable, flexible and creative team player;
The SAP SCM Expert supports our global SAP SCMtemplate. This position ensures that the users work in a stable SAP environmentand are able to perform their daily tasks in an appropriate time frame. Suitable candidate will be responsible for: Maintaining and supporting theSAP-SCM template; Perform and...
Współpraca z działami biznesowymi przy identyfikowaniu i dokumentowaniu wymagań biznesowych dla nowych i modyfikowanych usług oferowanych przez firmę; Tworzenie specyfikacji-wymagań funkcjonalnych dla innowacyjnych produktów Projektowanie procesów, które ma wspomagać platforma firmy oraz...
Governs the Integration Methodology, defining integration guidelines for process-, data- and user-centric integration scenarios. Improves the Methodology on an ongoing basis and ensures that it is being followed; Caters for a common terminology across various teams/areas and a systematic approach to...
Work on the 1sth line supportand advisory of international customers; The receipt of problemsreported by users, concerning the operation or interpretation of one or moreinformation systems; The coordination of rapid andappropriate responses, including: channeling requests for help to...
The Cloud Administrator isresponsible for assisting the other Engineers and Management with the companycustomers, maintenance of new and existing hardware / software infrastructure,monitoring the production environment while maintaining the highest level ofsystem uptime. This individual will also...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie infrastrukturą sieciową w obszarze sieci typu LAN/WAN; Dbałość o prawidłową konfigurację sieci, jej monitorowanie, optymalizacja oraz prawidłowe utrzymanie; Zapewnienie wsparcia technicznego (tworzenie odpowiednich...
Work on the 2nd line support and advisory of german customers; Solving technical problems reported by users and the first line support agents; Keeping users appraised of progress; Work in the global team; Improvement of processes and procedures implemented in company;
Kompleksowa administracja baz danych typu: MS SQL, MySQL; Optymalizacja funkcjonowania baz danych typu MS SQL; Współpraca przy rozwiązywaniu bieżących problemów w obszarze baz danych; Przygotowywania niezbędnej dokumentacji technicznej; Codzienne wsparcie użytkowników baz danych;
Kompleksowa administracja baz danych typu Oracle; Optymalizacja funkcjonowania baz danych typu Oracle; Współpraca przy rozwiązywaniu bieżących problemów w obszarze baz danych; Przygotowywania niezbędnej dokumentacji technicznej; Codzienne wsparcie użytkowników baz danych;
Udział w pełnym procesie tworzenia oprogramowania dedykowanego do klientów wewnętrznych zlokalizowanych na całym świecie; Ścisła współpraca projektowa z centrum kompetencyjnym zlokalizowanym w Szwajcarii; Projektowanie oraz implementacja nowych funkcjonalności oraz zmian w systemach;...
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za: Cały cykl rozwojowy produktu: projektowanie, rozwój, testowanie i debugowanie istniejącego na platformie kodu dla klientów z branży farmaceutycznej; Pisanie nowych lub modyfikowanie i wsparcie istniejących modułów oprogramowania...
Work on the 1sth line supportand advisory of international customers; The receipt of problemsreported by users, concerning the operation or interpretation of one or moreinformation systems; The coordination of rapid andappropriate responses, including: channeling requests for help to...