specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowanie, Wsparcie użytkowników na miejscu oraz zdalne, Instalacje oraz konfiguracja sprzętów i aplikacji, Rejestracja zgłoszeń użytkowników, Organizacja okablowania, montowanie urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej,...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w tym TMS/WMS Qguar, Analiza potrzeb w zakresie pracy z systemem TMS/WMS, Sporządzanie dokumentacji rozwojowej systemu TMS/WMS, Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych , Rozwiązywanie podstawowych problemów z...
Experis™ is the global leader in professional resourcing and project-based workforce solutions. We accelerate organizations’ growth by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT, Finance & Accounting, Engineering and Healthcare to precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve.
Technical support with German
Job Description
Work on the 2nd line support and advisory of german customers
Solving technical problems reported by users and the first line support agents
Keeping users appraised of progress
Work in the global team
Improvement of processes and procedures implemented in company
Requirements
Experience in the first level support or other relevant position
Ability to speak in german (min. B1 and English B2)
Experienced with Windows Server 2003/2008/2010 Administration
Knowledge about active directory
Basic knowledge on networks
Interest in IT and willingness to learn
Very good teamwork skills
Strong Communicativeness
Good organization of work
Offer
work in the international dynamic environment
private medical care
Interesting trainings and professional development programmes
a competitive salary package, relocation bonus
If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowanie, Wsparcie użytkowników na miejscu oraz zdalne, Instalacje oraz konfiguracja sprzętów i aplikacji, Rejestracja zgłoszeń użytkowników, Organizacja okablowania, montowanie urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej,...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w tym TMS/WMS Qguar, Analiza potrzeb w zakresie pracy z systemem TMS/WMS, Sporządzanie dokumentacji rozwojowej systemu TMS/WMS, Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych , Rozwiązywanie podstawowych problemów z...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379