specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
3 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
9 dni
Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
13 dni
Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
Experis is a specialized dedicated brand extracted from theManpowerGroup to implement advanced staff search and selection specialists andexecutives within the following areas of expertise: IT, engineering andfinance.
Currently for one of our clients– global IT Company we are looking for:
Customer Service Advisor
Zadania:
Work on the 1sth line supportand advisory of international customers
The receipt of problemsreported by users, concerning the operation or interpretation of one or moreinformation systems
The coordination of rapid andappropriate responses, including: channeling requests for help to appropriatefunctions for resolution, monitoring progress
Keeping users appraised ofprogress
The maintenance of aninventory of equipment supported by the Help Desk together with logs of userdetails, problems and resolutions, for administration and planning purposes
Shift work
Wymagania:
Fluent (C1 spoken and written)knowledge of one or more language: English and German and/or French and/or Russianand/or Italian
Any additional foreign languagewill be an advantage
Basic knowledge on Windows andMS Office
Interest in IT andwillingness to learn
Basic computers skills
Teamwork skills
Responsibility
Communicativeness
The accuracy and commitment towork
The ability to act swiftly andmake decisions
Good organization of work
Oferujemy:
We offer work ininternational environment, a competitive salary package, relocation bonus(according to the internal procedures), private medical care, life anddisability insurance. Interesting trainings and professional developmentprogrammes also available
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
3 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
9 dni
Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji i rozwiązywania zaawansowanych problemów technicznych.
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
13 dni
Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379