Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Customer technical support specialist with Czech

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Advisor

Experis
warmińsko-mazurskie
praca stacjonarna
3924 dni temu

Experis is a specialized dedicated brand extracted from theManpowerGroup to implement advanced staff search and selection specialists andexecutives within the following areas of expertise: IT, engineering andfinance.

Currently for one of our clients– global IT Company we are looking for:


Customer Service Advisor

Zadania:
  • Work on the 1sth line supportand advisory of international customers
  • The receipt of problemsreported by users, concerning the operation or interpretation of one or moreinformation systems
  • The coordination of rapid andappropriate responses, including: channeling requests for help to appropriatefunctions for resolution, monitoring progress
  • Keeping users appraised ofprogress
  • The maintenance of aninventory of equipment supported by the Help Desk together with logs of userdetails, problems and resolutions, for administration and planning purposes
  • Shift work
Wymagania:
  • Fluent (C1 spoken and written)knowledge of one or more language: English and/or German and/or French and/or Russianand/or Italian
  • Any additional foreign languagewill be an advantage
  • Basic knowledge on Windows andMS Office
  • Interest in IT andwillingness to learn
  • Basic computers skills
  • Teamwork skills
  • Responsibility
  • Communicativeness
  • The accuracy and commitment towork
  • The ability to act swiftly andmake decisions
  • Good organization of work
Oferujemy:

We offer work ininternational environment, a competitive salary package, relocation bonus(according to the internal procedures), private medical care, life anddisability insurance. Interesting trainings and professional developmentprogrammes also available

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Customer technical support specialist with Czech

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Manage and resolve all all inbound and outbound phone calls, emails and chats with precision and care. Quickly Identifying and resolving troubleshooting product issues. Prepare comprehensive reports that outline technical challenges for service technicians. Check and prepare the resolution process...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379