Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 40,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj bez CV
24 godz.
Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Gdańsk
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Wsparcie administracyjne: kontakt z rolnikami, aktualizacje CRM, dokumentacja. Współpraca z działem IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów. Budowanie relacji: wsparcie dla rolników, obsługa zapytań. Wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju: promowanie zrównoważonego...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Experis™ is the global leader in professional resourcing and project-based workforce solutions. We accelerate organizations’ growth by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT, Finance & Accounting, Engineering and Healthcare to precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve.
Technical support with German
Job Description
Work on the 2nd line support and advisory of german customers
Solving technical problems reported by users and the first line support agents
Keeping users appraised of progress
Work in the global team
Improvement of processes and procedures implemented in company
Requirements
Experience in the first level support or other relevant position
Ability to speak in german (min. B1 and English B2)
Experienced with Windows Server 2003/2008/2010 Administration
Knowledge about active directory
Basic knowledge on networks
Interest in IT and willingness to learn
Very good teamwork skills
Strong Communicativeness
Good organization of work
Offer
work in the international dynamic environment
private medical care
Interesting trainings and professional development programmes
a competitive salary package, relocation bonus
If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 40,00 - 42,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj bez CV
24 godz.
Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
13 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Gdańsk
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Wsparcie administracyjne: kontakt z rolnikami, aktualizacje CRM, dokumentacja. Współpraca z działem IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów. Budowanie relacji: wsparcie dla rolników, obsługa zapytań. Wsparcie w zakresie zrównoważonego rozwoju: promowanie zrównoważonego...
Obsługa zgłoszeń IT (system ticketowy), Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Instalacja i konfiguracja urządzeń końcowych (komputery, drukarki, smartfony), Wsparcie lokalne i zdalne użytkowników, Monitorowanie infrastruktury IT oraz reagowanie na...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379