młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
15 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Experis is a specialized dedicated brand extracted from theManpowerGroup to implement advanced staff search and selection specialists andexecutives within the following areas of expertise: IT, engineering andfinance.
Currently for one of our clients– global IT Company we are looking for:
Customer Service Advisor
Zadania:
Work on the 1sth line supportand advisory of international customers
The receipt of problemsreported by users, concerning the operation or interpretation of one or moreinformation systems
The coordination of rapid andappropriate responses, including: channeling requests for help to appropriatefunctions for resolution, monitoring progress
Keeping users appraised ofprogress
The maintenance of aninventory of equipment supported by the Help Desk together with logs of userdetails, problems and resolutions, for administration and planning purposes
Shift work
Wymagania:
Fluent (C1 spoken and written)knowledge of one or more language: English and/or German and/or French and/or Russianand/or Italian
Any additional foreign languagewill be an advantage
Basic knowledge on Windows andMS Office
Interest in IT andwillingness to learn
Basic computers skills
Teamwork skills
Responsibility
Communicativeness
The accuracy and commitment towork
The ability to act swiftly andmake decisions
Good organization of work
Oferujemy:
We offer work ininternational environment, a competitive salary package, relocation bonus(according to the internal procedures), private medical care, life anddisability insurance. Interesting trainings and professional developmentprogrammes also available
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
Super-PharmWarszawa, ul. Domaniewska 48
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
15 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379