Teleperformance Polska obecne jest na polskim rynku nieprzerwanie od 20 lat i jest jednym z pierwszych call contact center założonych w Polsce. Teleperformance w Polsce zatrudnia obecnie prawie 900 pracowników, obywateli 40 różnych krajów, którzy obsługują klientów w 16 językach.

Działamy w czterech oddziałach zlokalizowanych w Warszawie, Siedlcach i Katowicach. Świadczymy usługi wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta, wsparcia technicznego oraz sprzedaży, dla firm z sektora B2B i B2C, działających m.in. w branżach: e-commerce, retail, elektronika, bankowość, usługi finansowe, energetyka, FMCG, media, automotive i opieka medyczna.

Archiwalne oferty pracy

  • Kierownik Projektu

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3771 dni
    Nadzorowanie pracy zespołu projektowego (biura obsługi klienta, back office). Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów jakościowych oraz finansowych. Zapewnienie wysokiego poziomu realizacji projektu zgodnie ze standardami Teleperformance Polska. Budowanie pozytywnych relacji z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Teleperformance Polska   Siedlce    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3781 dni
    Telefoniczne oferowanie usług z sektora ubezpieczeń!
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3795 dni
    obsługa połączeń przychodzących (infolinia wsparcia klientów sklepu internetowego) w języku polskim; obsługa korespondencji e-mail oraz chat w języku polskim; udzielanie właściwych informacji dotyczących świadczonych usług; bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń...
  • Kierownik Zespołu

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4114 dni
    Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem Inbound Technical Support; Udzielanie pomocy merytorycznej z zakresu prowadzonego projektu (procedury, wiedza techniczna); Bieżący monitoring pracy zespołu Technical Support Specialists (zespół międzynarodowy); Zarządzanie czasem pracy zespołu...
  • Kierownik Zespołu

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4140 dni
    Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem; Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu obsługi przydzielonych projektów. Bieżący monitoring pracy Konsultantów (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultantów); Dbałość o ciągły...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4436 dni
    telefoniczna obsługa klienta biznesowego (połączenia wychodzące) udzielanie informacji na temat oferowanej usługi; aktualizacja bazy danych; bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów; realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe;
  • Doradca ds. Obsługi Klienta VIP

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4455 dni
    telefoniczna obsługa infolinii dedykowanej klientom VIP; prowadzenie korespondencji mailowej bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów; udzielanie informacji na temat oferowanej usługi; realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe;
  • Doradca ds. Obsługi Klienta VIP

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4468 dni
    telefoniczna obsługa infolinii dedykowanej klientom VIP; prowadzenie korespondencji mailowej bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów; udzielanie informacji na temat oferowanej usługi; realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe;
  • Helpdesk

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4623 dni
    Obsluha příchozích hovorů (infolinka/helpdesk) Zapisování informací o klientech v systémech objednávek klientů Telefonická pomoc zákazníkům týkající se technických problémů s výpočetní technikou Provádění vzdálené diagnostiky a konfigurace výpočetní techniky;
  • Specjalista ds. Raportowania i Analiz

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4686 dni
    Zarządzanie danymi, współtworzenie systemu zarządzania informacją w firmie; Tworzenie i przygotowywania raportów oraz analiz; Kreowanie i udoskonalanie narzędzi analiz Aktywny i twórczy udział w tworzeniu nowatorskich rozwiązań w branży pod okiem doświadczonych managerów;
  • DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4734 dni
    telefoniczna obsługa klienta; prowadzenie korespondencji mailowej i za pośrednictwem faksu; bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów; realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury projektowe;
  • Doradca Klienta

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4768 dni
    Kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi, Budowanie relacji i udzielanie informacji odnośnie: promocji, ofert usług i produktów, Przyjmowanie zamówień i realizacja stawianych celów w oparciu o aktualne procedury.
  • Doradca Klienta

    Teleperformance Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4782 dni
    utrzymywanie kontaktu z klientami biznesowymi, międzynarodowego koncernu zajmującego się elektroenergetyką oraz automatyką, udzielanie informacji odnośnie ofert usług i produktów, prowadzenie kalendarza spotkań inżynierów sprzedaży.
Aktualne oferty pracy

Teleperformance Polska

Wołoska 24

02-675 Warszawa