Ogłoszenie numer: 295132, z dnia 2013-07-17
Teleperformance Polska
TELEPERFORMANCE Polska lider na rynku contact center, wchodzący w skład Teleperformance Group, największej sieci telefonicznych centrów obsługi klienta na świecie, poszukuje dla globalnego leadera branży FMCG, Kierownika Zespołu.
Jeżeli jesteś osobą ZORGANIZOWANĄ, kreatywną, KOMUNIKATYWNĄ, lubisz ciekawe wyzwania,chcesz rozwijać swoją wiedzę z zakresu obsługi klienta, SZUKASZ NOWOCZESNEGO I STAŁEGO PRACODAWCY, jeszcze dziś WYŚLIJ SWOJE CV !
Kierownik Zespołu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem;
- Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu obsługi przydzielonych projektów.
- Bieżący monitoring pracy Konsultantów (odsłuchy rozmów, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultantów);
- Dbałość o ciągły rozwój Konsultantów (prowadzenie warsztatów, coachingów);
- Zarządzanie czasem pracy Konsultantów (ustalanie grafiku, przydzielanie zadań);
- Kontrola wskaźników jakościowych wymaganych na danym projekcie;
- Wsparcie zespołu konsultantów w przypadkach absencji.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe magisterskie;
- MIn.6 miesięcy doświadczenie w zarządzaniu zespołem, wymagane doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta;
- Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania Pracowników;
- Wysokie poczucie zaangażowania w efektywną realizację celów;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz w budowaniu długofalowych relacji z Klientami;
- Umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi Klientami”;
- Twórcze i elastyczne podejście do nowopowstających sytuacji;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (weryfikacja w trakcie procesu rekrutacji);
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
- Stałe godziny pracy pn – pt między 08:00 a 16:00;
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o Umowę o Pracę w dużej, międzynarodowej firmie;
- Kartę MultiSport oraz prywatną opiekę medyczną;
- Możliwość wykorzystywania i podnoszenia kompetencji językowych ( stały kontakt z językiem angielskim);
- Przyjazne i dynamiczne środowisko pracy; system motywacyjny uzależniony od wyników pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.